استخر بادی کودک سرسره دار یونیکورن

bestway 53097

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک سرسره دار یونیکورن از سری محصولات با کیفیت و بی نظیر، ارزان قیمت و مقرون به صرفه، خرید از فروشگاه استخر بادی اینتکس تنها نمایندگی فروش محصولات بادی در کشور

استخر بادی کودک سرسره دار یونیکورن یک محصول جدید و شکیل، برای بازی و تفریح کودکان خصوصا در فصول گرم سال بهترین انتخاب به شمار می رود. بدنه این استخر بادی به دلیل دوام بسیار بالا و طراحی بدنه عروسکی و فانتزی متناسب با روحیات کودکانه فرزندان شما تولید شده که به همین دلیل توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی در میان هواداران و دوستداران محصولت بادی بدست آورد. در خصوص ویژگی های این استخر می توان به طیف رنگ های جذاب و خاص استفاده شده در آن اشاره کرد که قطعا تاثیر زیادی بر افزایش روحیه و نشاط در کودکان خواهد داشت. همچنین با توجه به عنوان محصول متوجه خوهید شد که این استخر بادی دارای سرسره ای از دو رنگ آبی و بنفش طراحی شده تا یک تفریح متفاوت و مهیج را برای کودکان شما فراهم سازد. این محصول بر خلاف ابعاد بزرگ خود ساختاری پرتابل و وزنی سبک داشته تا بتوانید از آن در مسافرت های خود نیز بهره ببرید و شادی و بازی کودکانتان را تامین کنید. لازم به ذکر است برای ارائه این استخر، جهت رضایتمندی مصرف کنندگان و مشتریان، شرکت اینتکس جنس بدنه این محصول را از بهترین نوع PVC طرح چرم و انعطاف پذیر تولید می کند. همچنین قسمت کف محصول نیز به دلیل تماس پیوسته با سطح زمین و تحمل وزن از نوع پی وی سی دولایه تهیه شده تا شرایط استفاده آن را در فضای باز و یا قرار دادن در معرض نور خورشید فراهم سازد. شما می توانی با استفاده از یک پمپ باد مخصوص لوازم بادی و دریچه های استاندارد تعبیه شده بر روی بدنه اقدام به راه اندازی محصول در کمترین زمان ممکن نمایید. برای سفارش و خرید این استخر بادی کودک می توانید با مراجعه به نمایندگی اینتکس آن را با قیمتی مقرون به صرفه و ارزان خریداری کنید.

نوعخانگی
طول274 سانتی متر
عرض198 سانتی متر
ارتفاع137 سانتی متر
ظرفیت220 لیتر
جنس بدنهPVC
پمپ _
برچسب تعمیردارد
کد محصولbestway 53097

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...