استخر بادی کودک سرسره دار طرح دایناسور

intex 57166

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک سرسره دار طرح دایناسور طرح جدید و پر فروش فروشگاه سنتر اینتکس با ضمانت . دارای وزن سبک 3 کیلوگرمی با قابلیت حمل آسان و راه اندازی ساده و در خانه و یا در مسافرت برای بازی کودکان . ساخته شده از لایه های ضخیم 0.28 میلیمتری پی وی سی با خاصیت ضد آب و ضد حساسیت . دارای ابعاد بزرگ و قابل استفاده برای کودکان سنین بالای 3 سال . دارای طراحی جذاب دایناسوری .

استخر بادی کودک سرسره دار طرح دایناسور از جدید ترین استخر های بادی کودک فروشگاه سنتر اینتکس و برند بست وی در سال 2022 می باشد که برای بازی های کودکان در خانه و فضاهای باز مانند حیاط طراحی شده است تا کودکان بتوانند به همراه دوستان یا خواهرو برادر خود آب تنی کنند . این اسخر بادی طراحی بسیار زیبا و جدیدی دارد که با توجه به اینکه بدنه استخر و همچنین سرسره یا عروسک های بادی شبیه به حیوانات منقرض شده و دایناسور ها دارد ، با نام استخر بادی کودک سرسره دار طرح دایناسور شناخته می شود . این طراحی برای کودکان مطمعنا جالب توجه بوده و می تواند برای آن ها بسیار جذاب و دوست داشتنی باشد . این استخر بادی دارای سرسره بادی نیز می باشد و همانطور که اشاره شد ، این سرسره نیز شبیه به دایناسور طراحی شده است . کودکان می توانند با استفاده از این سرسره دوست داشتنی و بادی به داخل استخر سر خورده و تفریح کنند . استخر بادی کودک سرسره دار طرح دایناسور دارای طول 191 سانتی متری می باشد که عرض آن نیز 152 سانتی متر است . عمق استخر کم بوده و به همین دلیل کودکان سنین پایین می توانند از استخر استفاده کنند . ارتفاع سرسره بادی 58 سانتی متر است . این استخر تنها 3 کیلوگرم وزن دارد و از لایه های پی وی سی ساخته شده است .

 نوعخانگی و سفری
 طول191 سانتی متر
 عرض152 سانتی متر
 ارتفاع58 سانتی متر
 ظرفیت143 لیتر
 جنس بدنهپی وی سی 0.28 میلیمتر
 وزن 3 کیلوگرم
 گارانتی 48 ساعت
کد محصول intex 57166

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...