استخر بادی کودک سرسره دار طرح تمساح

intex 57132

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2%
2,120,000
2,080,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک سرسره دار طرح تمساح محصولی فانتزی و محبوب در میان کودکان، ساخته شده از  PVC مستحکم و مقاوم، قیمت ارزان به همراه گارانتی تست سلامت

استخر بادی کودک سرسره دار طرح تمساح محصولی بی نظیر با طراحی بدنه ای خاص و منحصر به فرد، محبوب در میان کودکان با ظاهری برگرفته از تمساح توانسته در میان مصرف کنندگان خصوصا کودکان طرفداران زیادی داشته باشد. در خصوص ظاهر و طراحی این محصول باید عنوان کرد که این استخر ساختاری گرد را دارا می باشد که طرح کلی آن نیز برگرفته از یک تمساح به رنگ سبز تولید گشته که در بخش جلویی آن نیز یک سرسره نسبتا بزرگ و فوق العاده تعبیه شده است، این سر سره از قسمت سر این تمساح طراحی شده که انتهای آن به بیرون از استخر منتهی خواهد شد. لازم به ذگر است برای راه اندازی هر قسمت از این استخر بادی یک دریچه باد، به صورت جداگانه نصب شده است تا از طریق آن بتوانید هوای درون آن را با تهیه یک پمپ باد محصولات بادی به ساده ترین روش پر نمایید و در صورت عدم استفاده نیز در سریع ترین زمان ممکن خالی کنید. نمایندگی اینتکس با استفاده از مرغوب ترین جنس بدنه موجب افزایش راضایتمندی در مصرف کنندگان شده است زیرا در ساخت آن از بهترین نوع PVC طرح چرم استفاده شده که این نوع از ساختار از دوام و طول عمر بسیار و تحمل وزن بالا را برخوردار است. علاوه بر این قسمت کف این محصول به دلیل تماس پیوسته با سطح زمین به صورت پی وی سی چند لایه تشکیل شده تا دچار ساییدگی و سوراخ شدگی نشود همچنین از دیگر مزایای مثبت این نوع از اجناس، استفاده در تمامی شرایط آب و هوایی و فضای باز بوده که با قرار گیری در معرض تابش مستقیم نور خورشید و یا دماهای مختلف آب نیز تاثیر منفی بر کیفیت بدنه این محصول وارد نخواهد شد. جهت خرید این این کالای دوستداشتنی و فانتزی می توانید به ساده ترین صورت ممکن از طریق سایت اینتکس به صورت اینترنتی و یا به صورت حضوری از طریق فروشگاه اینتکس اقدام به سفارش این استخر بادی کودک کنید. 

 نوع خانگی
 طول 251 سانتی متر
 عرض 140 سانتی متر
 ارتفاع 86 سانتی متر
 ظرفیت آب 110 لیتر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 پمپ باد ندارد
 گارانتی48 ساعت
 کد کالا intex 57132

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...