استخر بادی کودک سرسره دار جدید

BESTWAY 53093

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,280,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک سرسره دار جدید از سری محصولات پر فروش از نمایندگی معتبر و گسترده محصولات بادی اینتکس، بسیار باکیفیت و بادوام، فروش محصول به صورت آنلاین و حضوری

استخر بادی کودک سرسره دار جدید نمونه ای از زیبا ترین و جذاب ترین استخرهای بادی موجود در فروشگاه سنتر اینتکس می باشد که دارای ویژگی های زیاد و جالبی بوده و شما می توانید به راحتی آن را در محیط های داخلی و بیرونی منزل خود مورد استفاده قرار دهید تا کودکان از بازی در آن نهایت لذت را ببرند. این استخر های بادی تاکنون در مدل های متنوعی ساخته و تولید شده و شما می توانید با توجه نیاز خود، محصولی مطابق با نیاز خود تهیه کنید. این استخر بادی کودک سرسره دار یکی از همین محصولات تفریحی است که همانطور که گفته شد دارای ویژگی های مختلفی است که یکی از این ویژگی ها طراحی بدنه جالب آن بوده که در مورد این طراحی باید گفت که این استخر در نظر اول به صورت کاملا استاندارد ساخته شده و به شما اجازه میدهد تا به راحتی آن را در محیط های مختلفی استفاده کنید. در مورد طراحی این استخر بادی باید گفت که از رنگ های سبز ،آبی، قهوه ای و زرد استفاده شده و به همین دلیل زیبایی خاصی داشته و لازم به ذکر است ویژگی که باعث منحصر به فرد و  جذاب شدن این محصول شده این است که در قسمت وسط آن از سرسره ی بادی زیبایی استفاده شده تا کودکان عزیز شما بتوانند اوقات خوشی را در آن تجربه کنند. همچنین این استخر بادی کودک از جنس PVC درجه یک در ساخت خود بهره میبرد که استفاده از این جنس سبب شده تا شما عزیزان بتوانید آن را بدون هیچگونه نگرانی مورد استفاده کودکان قرار دهید. گفتنی است که استفاده از جنس PVC خاصیت کششی و انعطاف پذیری بالایی به محصول فوق بخشیده و به همین دلیل مقاوت خوبی داشته و در صورت استفاده صحیح می توانید آن را تا مدت ها بدون هیچ مشکلی استفاده کنید. برای تهیه این محصول جذاب می توانید آن را از همین صفحه در فروشگاه اینتکس سفارش دهید و در کمترین زمان ممکن آن را درب منزل تحویل بگیرید.

 نوع خانگی
 ظرفیت آب  213 لیتر
 طول  295 سانتی متر
 عرض 199 سانتی متر
 ارتفاع 130 سانتی متر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 اقلام همراه دفترچه راهنما، برچسب تعمیرات 
 پمپ -
 کد محصول BESTWAY 53093

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...