استخر بادی کودک سرسره دار با طرح آتشفشان

Bestway 53063

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,900,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک سرسره دار با طرح آتشفشان محصولی با جنس پس وی سی ضخیم برای گذراندن اوقات و فراغت کودکان و خردسالان، با ارزان ترین قیمت و برترین کیفیت در فروشگاه مرکزی اینتکس

استخر بادی کودک سرسره دار با طرح آتشفشان یکی از شکیل ترین محصولاتی می باشد که شرکت بزرگ بست وی، مناسب برای بازی و تفریح کودکان و خردسالان تولید و عرضه کرده است که با طراحی و ظاهر شیک و بی نظیر خود سبب شده تا مشتریان و خریدارن با خیالی آسوده این استخر بادی را در سبد خرید خود قرار دهند. طراحی و ساخت این استخر بادی کودک سرسره دار به صورت چهار گوش و نیمه گرد تهیه شده و همانطور که در عنوان آن نیز ذکر شده از یک آتشفشان بادی بلند بهره مند می باشد که در بخش میانی آن یک سرسره بادی به رنگ یکدست نارنجی تعبیه شده تا کودک شما در هنگام مصرف تفریحی متفاومت و شادی را همراه این سرسره بادی تجربه کند، علاوه بر این در قسمت کف استخر که سرسره بادی نصب شده یک بخش کوچک به صورت مشبک طراحی شده تا هنگام سر خوردن کودکان از سرسره آسیبی نبینند. لازم به ذکر است که هر کدام از اجزای بادی بدنه از یک مخزن باد جداگانه برخوردار می باشند و برای باد کردن هر نقطه از بدنه می بایست به صورت جداگانه توسط یک پمپ باد مخصوص اقدام به باد کردن آن کنید.  اما نکته دیگر از خصوصیات ظاهری این کالا فواره آبی می باشد که در بخش فوقانی این استخر بادی تعبیه شده که تنها کافیست با نصب یک شلنگ آب آن را راه اندازی کنید و تفریحی مهیج و سرگرم کننده را برای فرزند خود فراهم سازید. گفتنی است باعاد و سایز این استخر بادی به گونه ای طراحی شده که شما می توانید در صورت عدم استفاده آن را به حجم و سایز کوچکی تبدیل کنید تا در سفرهای خود نیز قابل استفاده باشد. در خصوص کیفیت و جنس این استخر باید عنوان کرد که این کالا دارای بدنه ای از نوع PVC وینیل ساخته شده که بسیار مقاوم است در برابر نوسانات جوی، رطوبت، اشعه خورشیدی و دمای آب می باشد تا بتوانید با خیالی راحی در تمامی فضاهای باز خانگی، ویلایی، باغ ها، پارکینگ و یا بام منازل خود استفاده کنید. هم اکنون اگر قصد سفارش این استخر بادی کودک را دارید می توانید با مراجعه به فروشگاه اینتکس به صورت حضوری و یا آنلاین اقدام به خرید آن کنید. 

 نوع خانگی , سفری
 طول 277 سانتی متر
 عرض 175 سانتی متر
 ارتفاع 150 سانتی متر
 ظرفیت آب 227 لیتر
 جنس بدنه وینیل براق
 پمپ باد _
 برچسب تعمیر دارد
 کد محصول Bestway 53063

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...