استخر بادی کودک سرسره دار با آبپاش سرخود

bestway 57987

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک سرسره دار با آبپاش سرخود جذاب ترین استخر بادی با تجهیزات جانبی کاملا و متنوع دارای ساختاری پرتابل با وزن کم و امکان راه اندازی آسان برخورداری از طول عمر بالای بدنه خریداری از فروشگاه مرکزی اینتکس در سراسر ایران

استخر بادی کودک سرسره داربا آبپاش سرخود مهیج ترین محصول برای تفریحات آبی فرزند ما در فصل بهار و تابستان بوده که توسط برند بست وی طراحی و با بهترین قیمت مناسب تمام خانواده ها روانه بازار شده است. این استخر بادی زیبا را برای احترام به حقوق مصرف کنندگان و عرضه محصولی با طول عمر حداکثری از بهترین نوع pvc طرح چرم طراحی و تولید کرده اند. این نوع جنس بدنه به دلیل نرمی و انعطاف پذیری و همچنین ساختار باکیفیت موجب شده تا شما بتوانید این استخر بادی را در فضای باز نیز برای تفریح فرزند خود راه اندازی کنید. کف استخر بادی از نوع pvc دولایه بوده زیرا این بخش وزن و فشار بسیار بالایی را تحمل خواهد کرد. طراحی بدنه محصول بیضی شکل بوده و 140 لیتر گنجایش آب دارد. به همین دلیل در مصرف آب نیز صرفه جویی خواهد شد. این استخر بادی دارای یک سرسره بادی سرخود برای ورود آسان کودک به داخل مخزن بوده که کاملا ایمن می باشد. در اطراف دیواره یک لایه استخر بادی سه عدد دروازه به ارتفاع مختلف طراحی شده است. بر روی یکی از این دروازه ها یک حلقه بسکتبال بادی سرخود به چشم می خورد. در داخل بسته بندی محصول تعداد 10 عدد توپ پلاستیکی رنگی بدون پلیسه نیز وجود داشته که می توانند ساعت ها فرزند شما را سرگرم باقی نگه دارند. بر روی بدنه این محصول یک آبپاش سرخود نیز تعبیه شده که در اثر اتصال به یک شلنگ آب راه اندازی می شود. این استخر بادی را کودکان بالاتر از 3 سال می توانند استفاده کنند. اگر قصد خرید استخر بادی سرسره دار را دارید توصیه می کنیم به فروشگاه انحصاری سنتراینتکس در ایران مراجعه نمایید.

نوعخانگی ، سفری
ظرفیت 140 لیتر
طول 165 سانتی متر
عرض 140 سانتی متر
ارتفاع 96 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC طرح دار
جنس کف PVC دولایه
پمپ 
نوع پمپ -
ساک حمل 
سایر ویژگی ها دارای آبپاش بادی سرخود
دارای 10 عدد توپ پلاستیکی بدون پلیسه رنگی
 قابل استفاده به عنوان استخر توپ
 مناسب استفاده در فضای باز
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...