استخر بادی کودک سرسره دار اینتکس کدintex 53057

intex 53057

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک سرسره دار اینتکس کدintex 53057 محصولی با کیفیت و با قیمتی مقرون به صرفه دارای آبپاش و اسباب بازی های بادی همراه است. برای خرید این استخر بادی به فروشگاه اینتکس مراجعه شود.

استخر بادی کودک سرسره دار اینتکس کدintex 53057 یکی از بهترین و با کیفیت ترین محصولات در خانواده استخر های بادی سرسره دار بوده که به قیمتی مقرون به صرفه عرضه می شود. بخش اصلی این محصول یعنی فضای استخر آبی رنگ و دایره ای می باشد . در ابتدای استخر شما یک تاج مشاهده می کنید . این تاج که راه ورود به استخر از طریق سرسره بوده به رنگ سبز انتخاب شده است . ابعاد کلی این استخر بادی به اندازه ای انتخاب شده که چند کودک بتوانند به راحتی و همزمان از آن استفاده کنند . بر روی بدنه داخلی این محصول آبپاش هایی تعبیه شده که در صورت متصل بودن به شلنگ آب قابل استفاده می شوند . در ضلع روبروی سرسره یک دیواره تعبیه شده که بخشی هایی برای قرار دادن توپ بر روی آب طراحی گردیده است . زیرا تعدادی توپ نیز در بسته بندی این استخر بادی تحویل می گیرید . علاوه بر این ها یک عروسک بادی بسیار زیبا در این مجموعه به صورت مجزا وجود داشته که دارای یک حلقه است . کودکان می توانند با استفاده از حلقه و توپ ها ساعت های خوشی را در کنار یکدیگر تجربه کنند. جهت تهیه این مجموعه بازی بادی برای کودکان به نمایندگی محصولات بادی در ایران رفته و یا از سایت اینتکس سنترخریدی اسان را تجربه کنید .

نوع
 خانگی
 طول
 231 سانتی متر
 عرض
 193  سانتی متر
 ارتفاع
 150 سانتی متر
 سازنده
 بست وی
 جنس رویه
 وینیل
 ضخامت لایه ها
 0.28 میلی متر
 نوع کف استخر
 معمولی
 پمپ
 ندارد
نوع پمپ
 -
 وزن
 4 کیلوگرم
 سایر ویژگی ها
 مناسب کودکان بالای 3 سال
 دارای سرسره بادی
 دارای آبپاش
 اقلام بسته بندی
برچسب تعمیرات، 2 ماهی، یک اردک، یک سطل بادی

استخر بادی کودک سرسره دار اینتکس کدintex 53057 طراحی های بسیار زیبا و دوست داشتنی دارد که می تواند برای استفاده های طولانی مدت یکی از گزینه های خوب باشند. در این میان برخی محصولات دارای طراحی بهتر با جذب مشتریان بیشتر و برخی دیگر با طراحی ضعیف تری که دارند فروش کمتری را رقم زده اند. یکی از شرکت هایی که طی سالهای اخیر محصولات آن پیشرفت های فراوانی یافته است بست وی بوده که باعث تغییر نظر بسیاری از منتقدان پس از تغییرات در این شرکت تغییر کرده و مثبت شد بخش اصلی بدنه استخر ها از لایه های منعطف و مقاومی بوده که در صورت استفاده صحیح می تواند سالها در کنار کودک شما باشد. به علاوه به دلیل فضای بزرگی که دارد می تواند برای بازی و تفریحات استخر بادی تابستانی چند کودک به صورت همزمان مناسب باشد که خود یک مزیت برای آن به حساب می آید و می تواند باعث صرفه جویی در هزینه ها شود. در ادامه و با بررسی این محصول همراه ما باشید.

طراحی

ظاهر این استخر بادی با المان های روز شرکت های سازنده استخر بادی و محصولات این رده همراه شده است که منجر به افزایش زیبایی آن می شود. بخش اصلی آن دارای یک محفظه آب گرد می باشد که رنگ آبی تیره و با خطوط روشنی دارد. طراحی این قسمت کاملا ساده و رضایت بخش است. سرسره ها تاج آن نیز سبز رنگ می باشد و از چند محفظه باد جداگانه ساخته شده است که در نهایت منجر می شود بتوانید به سادگی هرچه تمام تر محل های معیوب بدنه را در صورت صدمه دیدن بیابید. در دیواره های آبی رنگ فواره های آب وجود دارد که در صورت اتصال شلنگ آب می توانید از آن بهره ببرید. بخش پشتی بدنه نیز دارای دیواره های با قابلیت قرار دادن توپ های رنگی می باشد که برای نظم دادن به بدنه می تواند مفید واقع شود. علاوه بر استخر یک عروسک بادی نیز نیز با حلقه قرار داده شده تا کودک بتواند توپ های بادی رنگی را با پرتاب کردن به داخل آن بیندازد. 

ابعاد و وزن

یکی از تفاوت های اصلی استخر های بادی سرسره دار فضای آنهاست. برخی برای منازل بزرگ مناسب هستند و برخی دیگر نیز با فضای کوچکی که دارند برای بازی یک تا سه کودک در منزل قابل استفاده هستند. بخش اصلی بدنه اغلب آنها کمتر از ابعاد اعلام شده توسط سازنده می باشد. برای مثال این استخر با وجود طول 231 سانتی متری که دارد حدود 170 سانتی متر فضای مفید در بخش داخلی دارد که کاملا مناسب بوده و در رده استخر های متوسط قرار میگیرد. عمق مفید بخش داخلی استخر حدود 25 سانتی متر و ارتفاع سرسره نیز 60 سانتی متر بوده که برای کودکان در رده سنی کمتر از شش سال قابل استفاده است. وزن این استخر با تمامی لوازم تنها 4 کیلوگرم بوده که منجر به حمل ساده آن می شود و می توان آن را درون کوله پشتی و یا ساک حمل آن قرار داد. 

جنس و کیفیت بدنه

بدنه این استخر بادی دارای لایه های ضخیمی می باشد و طول عمر فوق العاده بالایی در حد محصولات رده بالای اینتکس دارد. دیواره ها و تمامی قسمت ها از وینیل ساخته شده است که در عین مقاومت بسیار خوب در برابر فشار حاصل از بازی کودکان و آب دارای انعطاف مناسبی بوده که باعث حمل ساده تر آن می باشد. سرسره ها در قسمت رویه و دیواره ها که ممکن است با بدن کودکان دچار صدمه شود دو الی سه لایه دارند اما بخش های بیرونی و قسمت های نرم بدنه تنها یک یا دو لایه دارند. متاسفانه کف این استخر از نوع بادی نمی باشد و لایه های آن همانند سایر قسمت های ضخیم بدنه می باشد. 

روش نصب

برای نصب و راه اندازی این محصول و محصولات این چنینی که ابعاد بزرگی دارند در مرحله اول لازم است تا فضای مناسب و بزرگی را که عاری از هرگونه شئ تیز باشد و تا حد ممکن تراز باشد را بیابید. ترز بودن این محوطه به دلیل این است که فشار وارده به یک قسمت بیش از حد نباشد. در ادامه می توانید با خرید یک پمپ باد از دسته محصولات مرتبط که می تواند از نوع دستی متوسط یا بزرگ و یا برقی باشد استخر را باد کنید. ابتدا بدنه اصلی آبی رنگ. سپس سرسره و تاج، درانتها نیز نوبت به دیواره نگه دارنده توپ و حلقه می باشد. نصب این محصول در مجموع حدود پنج الی هفت دقیقه زمان نیاز دارد و به تخلیه باد آن را می توانید در زمان مورد نیاز با پمپ باد برقی انجام دهید. این کالا را می توانید از فروشگاه اینتکس سفارش داده و در مدت زمان کوتاهی پس از سفارش تحویل بگیرید. 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...