استخر بادی کودک سایبان دار نهنگ

intex 30021

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,620,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک سایبان دار نهنگ دارای کیفیت بسیارفوق العاده با قیمت ارزان در فروشگاه اینترنتی اینتکس ، نمایندگی محصولات بادی در ایران  

استخر بادی کودک سایبان دار نهنگ یکی از متفاوت ترین و مقاوم ترین استخر بادی برند اینتکس بوده که برای استفاده کودکان و خردسالان جهت آب تنی و بازی در فضاهای باز و یا محیط های خانگی قرار گیرد. ظاهر این استخر بادی با الگو برداری از طرح نهنگ که جهت حفظ آرامش کودکان به رنگ آبی نیز تولید شده است. برای ساخت بدنه این استخر بادی از مرغوب ترین نوع PVC طرح دار و رنگی استفاده شده که دارای ضخامت قابل قبولی بوده و امکان استفاده در فضای باز را به مصرف کنندگان خواهد. این نوع از جنس در برابر شرایط جوی مختلف و همچنین دما و فشار آب مقاومت بالایی نشان می دهد که نمی تواند کیفیت این محصول را دچار آسیب دیدگی کند. همانطور که در تصویر مشخص است این استخر بادی دارای یک سایبان سرخود بوده که از مزایای این محصول به شمار می رود زیرای از سوختگی کودکان در هنگام استفاده در فضای باز به خوبی جلوگیری خواهد کرد. کف این استخر بادی نیز از نوع بادشو طراحی گردیده تا کودکان با راحتی و امنیت در آن به بازی بپردازند. وزن کم محصول و همچنین راه اندازی آسان آن موجب شده تا بتوانید در سفرهای خود نیز این استخر بادی را همراه خود داشته باشید. اگر قصد خرید این محصول را دارید هم اکنون می توانید به فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید.

نوعخانگی
طول160 سانتی متر
عرض120 سانتی متر
ارتفاع100 سانتی متر
ظرفیت آب125 لیتر
جنس بدنهPVC 
پمپ باد__
برچسب تعمیردارد
کد محصولintex 30021

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...