استخر بادی کودک سایبان دار جدید

intex 57493

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
11%
1,670,000
1,500,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک سایبان دار جدید قابل استفاده در باغ و ویلا، قابل استفاده برای کودکان، دارای گارانتی معتبر و ارسال رایگان به سراسر کشور

استخر بادی کودک سایبان دار جدید کالایی بسیار عالی برای استفاده در روزهای گرم و آفتابی بوده و تمامی سرگرمی های مرتبط با آب را برای شما فراهم می کند. این استخر بادی برای استفاده کودکان و نوجوانان طراحی شده است و می تواند تا چندین نفر را در خود جای دهد. استفاده از این محصول نوعی بهترین ورزش و تفریحات در فصول گرم سال را دارا بوده که به تحمل گرمای آن روز ها کمک می کند و باعث یک آب تنی هیجان انگیز برای کودکان و بزرگسالان خواهد شد. استخر بادی کودک سایبان دار برای تفریحات کودکان مناسب بوده و شما می توانید به راحتی آن را به همراه خود به جاهای مختلف و سفر نیز ببرید. شرکت معتبر و نام دار اینتکس در تولید و عرضه محصولات بادی پیشرفت و تبحر بسیاری داشته و توانسته با تولیدات مقام و زیبایی که داشته نظر هر بیننده ای را به خود جلب کند، به خصوص در تولید محصولات کودک که باید توجهات بیشتری داشت و ظرافت بیشتری در تولید اینگونه محصولات به خرج برد. گفتنی است که کفی این استخر بادی از فناوری ساخت جدید و به صورت بادی ساخته شده که بسیار راحت بوده و برای استفاده طولانی مدت کودک عزیز شما بسیار مناسب می باشد. همچنین در طراحی این استخر بادی نیز یک سایبان برای جلوگیری از آفتاب سوختگی و .. تعبیه شده که بسیار کاربردی است. برای خرید این استخر بادی کودک از نمایندگی مرکزی محصولات بادی در ایران می توانید به سایت اینتکس مراجعه نمایید و استخر بادی مورد نظر را خریداری نمایید و پس از ثبت سفارش در این سایت، استخر بادی خود را درب منزل تحویل بگیرید.

 نوع خانگی
 عمق  61 سانتی متر
 ظرفیت آب 280 لیتر
 قطر   191 سانتی متر 
 ارتفاع  155 سانتی متر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 پمپ  -
 اقلام همراه برچسب تعمیرات
 کد محصول intex 57493

استخر بادی کودک سایبان دار جدید یکی از محبوب ترین و متفاوت ترین استخرهای بادی کودک می باشد که توسط برند اینتکس روانه بازارهای جهانی شده است. جنس رویه این استخر بادی از نوع پی وی سی طرح چرم می باشد که از کیفی و مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است و در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید استخر بادی کودک راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل این کالا همراه ما باشید.

جنس بکار رفته شده در ساخت کالا

جنس بدنه این استخر بادی از پلاستیک PVC وینیل شفاف و مات بوده که از ساختار دو لایه برخوردار می باشد. این نوع جنس بدنه بهترین نوع متریال برای نگهداری باد بوده و در برابر دما مختلف آب و همچنین برخورد نور آفتاب مقاومت لازم را خواهد داشت از همین رو می توان در شرایط جوی مناسب از این استخر بادی کودک در فضای باز استفاده کرد. PVC نوعی متریال بسیار سبک و منعطف بودته که امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر را خواهد داشت به همین دلیل در زمان جمع کردن آن حجم کمی به خود خواهد گرفت تا به راحتی در مسافرت ها قابل حمل و استفاده باشد.

نحوه راه اندازی و استفاده

همانطور که می دانید طراحی این استخر بادی بسیار ساده بوده و تنها کاری که باید انجام داد باد کردن این محصول می باشد ، اگر شما پمپ برای باد کردن محصولات بادی خود ندارید هم اکنون می توانید آن را از طریق سایت نمایندگی اینتکس سفارش داده و خریداری کنید. در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش باید ذکر کرد که به هیچ وجه وسایل تیز را به بدنه آن نزدیک نکنید و همچین افراد بزرگسال و سنگین وزن از آن استفاده نکنند و در آخر حتما پس از استفاده آن در نزد فرزندانتان ، این کالا جمع نموده و در جعبه مخصوص خود قرار دهید. اگر تحت هر شرایطی برای این محصول صدمه و یا آسیبی بوجود آمد می توانید آن را به سایت اینتکس آورده تا با تعمیرات تخصصی ما محصول خود را همانند روز اول تحویل بگیرید.

نحوه سفارش

وزن این محصول بسیار کم بوده که حمل و نقل و انتقال آن در سریع ترین حالت ممکن میسر می کند. ظرفیت آب این استخر بادی نیز بالغ بر 280 لیتر می باشد. این استخر بادی با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه intex موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...