استخر بادی کودک سایبان دار بست وی کدbestway 52179

bestway 52179

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4%
1,020,000
980,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک سایبان دار بست وی کدbestway 52179 محصولی جدید و مناسب کودکان و خردسالان است  و شادی و سرگرمی را به کودک شما هدیه می دهد . برای خرید آسان این محصول می توانید به فروشگاه اینتکس سنتر مراجعه کرد.

استخر بادی کودک سایبان دار بست وی کدbestway 52179 بدون شک یکی از با کیفیت ترین محصولات تولیدی توسط کمپانی معتبر بست وی است . ابعاد کلی این استخر بادی همچنین عمق آن به گونه ای طراحی شده که مناسب کودکان و خردسالان باشد . جنس بدنه این استخر بادی در برابر تابش مستقیم نور آفتاب و همچنین دماهای مختلف آب بسیار مقاوم می باشد . سایبان استاندارد این محصول از پوست فرزند شما در برابر پرتو های خورشید محافظت می کند . شکل هندسی ظاهری این استخر بادی گرد می باشد . بدنه اصلی و سایبان محصول سبز رنگ بوده که بر روی آن ها طرح های شادی نقش بسته است. ستون های کناره استخر که جهت بالا نگه داشتن سایبان آن است به رنگ زرد انتخاب گردیده که نقش هایی از مار های انیمیشنی به همراه دارند . بر روی کناره محصول نیز یک عروسک پرنده بادی برای شادی و سرگرمی  کودکان طراحی گردیده است . جهت حفاظت از کودکان و خردسالان در هنگام بازی کف محصول از نوع بادشو ساخته شده که می توان محل امنی برای نشستن کودکان نیز باشد. جنس بدنه محصول موجب شده تا از آن در فضاهای باز و سفر نیز بهره برداری شود .  این استخر بادی دارای جعبه تعمیرات و ساک حمل و نقل و پمپ باد می باشد تا در صورت مشکل بتوانید به راحتی آن را حل کنید و دچار نگرانی نشوید . برای خرید این استخر بادی جذاب می توانید به فروشگاه سنتر اینتکس ایران مراجعه کنید.

نوعخانگی، سفری
ظرفیت 21 لیتر
طول 99 سانتی متر
عرض 91 سانتی متر
ارتفاع 71 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC طرح چرم
جنس کف PVC دو لایه
پمپ 
نوع پمپ ----
ساک حمل 
سایر ویژگی هاساخت شرکت بست وی
دارای سایبان سرخود
مناسب سنین کودک و خردسال
دارای کف بادی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...