استخر بادی کودک رنگی سه لایه

intex 57107

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
750,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک رنگی سه لایه از نمونه استخر هایی بوده که دارای وزن کم تراز یک کیلو بوده و به عنوان استخر توپ و وان بادی نیز کاربرد دارد به همین علت به آن استخر بادی سه کاره نیز می گویند . یعنی شما با خرید این محصول صاحب سه استخر بادی می شود و می تواند هدیه بسیار جالب و مناسبی برای کودکتان باشد .

استخر بادی کودک رنگی سه لایه از جمله استخر های  سه طیقه با بهره گیری از رنگ های شاد و متنوع است که برای کودکان 1 تا 3 سال طراحی و تولید شده است . این محصول از نظر شکل و ارگونومی گرد بوده و از سه لایه با رنگ های متفاوت و شاد تولید شده است که سه لایه بودن آن موجب شده تا در برابر ضربه و فشار مستحکم باشد . در تولید این محصول از رنگ های صورتی , زرد و سبز استفاده شده تا در همان نگاه اول مورد پسند هر کودکی واقع شود و با روحیه آن ها نیز سازگاری داشته باشد . این محصول دارای حجم و وزن بسیار کم یعنی 800 گرمی بوده که به راحتی قابل جا به جایی حتی توسط خود کودک می باشد هم چنین جنس این استخر بادی از pvc ضخیم و سه لایه بوده که در برابر ضربه و نور خورشید و دما و فشار آب مقاوم بوده و دچار پوسیدگی یا رنگ پریدگی نمی شود و سبب می شود همراه خوبی در سفر برایتان باشد . لازم به ذکر است که کف آن نیز دو لایه بادی بوده که موجب راحتی و آرامش کودک شما در حین بازی می شود و از آسیب دیدن کودک در هنگام زمین خوردن جلو گیری می  کند . شما به همراه این محصول یک دفترچه راهنما و جعبه و چسب تعمیرات نیز دریافت خواهید کرد تا در صورت  پارگی محصول خودتان به راحتی و در کمترین زمان آن را ترمیم کنید . برای نصب آن فقط باید یک پمپ باد از نمایندگی سنتر اینتکس تهیه کنید تا در حداقل زمان آن را در مکان مورد نظر راه اندازی کنید . برای خرید این محصول مرغوب و در عین حال زیبا به نمایندگی سنتر اینتکس مراجعه کرده و آن را سفارش دهید تا در کمترین زمان به دستتان برسد .

 نوع خانگی , سفری
 ظرفیت 25 لیتر
 قطر 86 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 وزن 800 گرم
 جنس رویه pvc با  رویه طرح چرم
 جنس کف pvc دولایه بادی
 سایر ویژگی ها ساختار سه طبقه ای
 قابلیت استفاده به عنوان استخر توپ
 مناسب سنین زیر سه سال
 شناسه محصول intex 57107

استخر بادی کودک رنگی سه لایه ارائه شده برای تفریحات آبی کودکانی است که در سنین 1 تا 3 سال می باشند . استخر های بادی کودک بسیار شیک و دوست داشتنی هستند و هر یک از آن ها با توجه به سایز و البته طراحی متفاوتی که دارند ، قابل استفاده برای یک رده سنی مشخص می باشند که استخر بادی کودک رنگی سه لایه برای کودکان سنین پایین ساخته شده است . به همین منظور طراحی آن نیز کوچک بوده و استفاده از کف بادی در آن باعث شده است تا استخر برای این رده سنی بسیار مناسب باشد و بتواند ایمنی آن ها را برای استفاده و بازی بیشتر کند . 

فروشگاه سنتر اینتکس این استخر بادی را علاوه بر کاربرد تفریحی که دارد ، مناسب برای استفاده به عنوان وان بادی می داند تا والدین با استفاده از آن بتوانند کودکان و نوزادان خود را به حمام ببرند . با استفاده از استخر بادی کودک رنگی سه لایه با ایمنی بیشتری می توانید کودکان را به حمام ببرید . با توجه به طراحی رنگی و زیبای استخر ، کودک نیز علاقه بیشتری را از خود نشان داده و در هنگام حمام کردن بی قراری نخواهد کرد . البته هر استخر بادی قابل استفاده به عنوان وان حمام نبوده و به دلیل اینکه استخر بادی کودک رنگی سه لایه تنها قطر 86 سانتی متری دارد ، قابل استفاده در حمام خواهد بود .

برای اینکه در ساخت استخر بادی کودک از سه لایه یا سه طبقه استفاده شده است ، این محصول با اسم استخر بادی کودک رنگی سه لایه نامگذاری شده است .  استفاده از رنگ های سبز ، زرد و صورتی جذابیت بی حد و اندازه ای را برای استخر ایجاد کرده است که کودکان با استفاده از آن بسیار شاد و خوشحال خواهند شد . کف استخر بادی نیز در رنگ آبی بوده و این خلاقیت خوب ، می تواند آب را آبی تر نشان دهد . عمدتا در بیشتر استخر های بادی و غیر بادی کف استخر به این رنگ است که بسیار مناسب نیز می باشد . 

قبل تر اشاره کردیم که بخش کف استخر و دیواره های استخر به صورت بادی ساخته شده است و شرکت اینتکس که تولید کننده این محصول بادی بی نظیر است ، با این طراحی خاص بادی توانسته تمامی بخش های آن را نرم و ایمن کند تا کودکان بتوانند به بازی ها و سرگرمی بپردازند . استخر بادی کودک رنگی سه لایه نه تنها در این سایز بلکه در سایز های بزرگ تر و یا کوچک تر نیز تولید شده اند که شما می توانید مدل های دیگر را حتی با چند رنگبندی متفاوت از فروشگاه سنتر اینتکس به صورت آنلاین و یا به صورت حضوری خریداری کنید . 

در رابطه با نحوه راه اندازی استخر بادی نیاز است به این مورد اشاره شود که فروشگاه سنتر اینتکس پمپ های باد مخصوصی را برای اینکه راحت تر بتوانید استخر را باد کنید ، برای فروش گذاشته است که شما می توانید آن را در کنار استخر خریداری کنید و از آن استفاده کنید . نصب و راه اندازی استخر بسیار آسان است و ظرفیت داخلی استخر 25 لیتر می باشد . وزن 800 گرمی استخر نیز جابجایی را راحت تر کرده است . برای ساخت محصول از PVC  دو لایه استفاده شده تا دوام خوبی را داشته باشد . 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...