استخر بادی کودک رنگین کمان

intex 57141

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
7%
980,000
920,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک رنگین کمان محصولی فانتزی، با ارگونومی خاص و متفاوت، برای کودکان و نوجوانان، دارای سه دریچه باد مجزا، با قیمتی مناسب و ارزان، قابل خرید از سایت و فروشگاه سنتر اینتکس

استخر بادی کودک رنگین کمان از سری استخر های بادی کودکان و حتی خردسالان شرکت اینتکس بوده که برای انواع تفریحات آبی و حتی توپی برای بازی و سرگرمی فرزندان شما ساخته شده است. این استخر بادی نمونه ای دیگر از استخر های تولید شده می باشد که به دلیل ساختار خاص و متفاوت خود مورد توجه بسیاری از کودکان قرار گرفته که قابلیت استفاده در هر مکانی را به آن ها خواهد داد. همچنین از دیگر نکاتی که افراد را به خود مجذوب می کند طراحی و ارگونومی  این محصول بادی می باشد که به صورت گرد با عمق کم برای امنیت بیشتر کودکان تهیه شده. همانطور که مشاهده می کنید همانند یک ابر به همراه یک رنگین کمان متصل به بدنه طراحی گردیده که باعث افزایش زیبایی در این کالا شده است، علاوه بر این از این رنگین کمان متصل به بدنه به عنوان سایه بان و یا حتی دستگیره ای برای جا به جایی و تغییر مکان از آن بهره گرفت. همانطور که می دانید جنس بدنه از مهم ترین نکات مهم یک محصول در زمان خرید و استفاده از آن خواهد بود که شرکت تولید کننده با بهره گیری از بهترین اجناس خود برای ساخت این استخر بادی استفاده کرده و تولید شده از جنس PVC با روکش طرح چرم بوده است که این نوع از اجناس به دلیل مرغوبیت خود  از نظر کیفیت هیچگونه آسیب های پوستی برای فرزندان شما ایجاد نخواهد کرد و در برابر شرایط جوی مختلف و همچنین فشار آب مقاومت بالایی را از خود نشان می دهد. همچنین لازم به ذکر است نمایندگی سنتر اینتکس با توجه به خدمات پس از فروشی که در اختیار خریداران خود قرار داده می توانید در کنار بسته ی این کالا یک عدد برچسب تعمیرات نیز از ما تحویل بگیرید تا در مواقع آسیب دیدگی و ساییدگی ها از طریق این چسب اقدام به تعمیر آن کنید. راه اندازی این استخر بادی نیز بسیار آسان بوده و تنها کافیست آن را بر روی سطح صاف به دور از اشیای تیز قرار داده و توسط یک پمپ باد مخصوص از طریق دریچه تعبیه شده بر روی بدنه این محصول بادی را راه اندازی کنید. هم اکنون اگر قصد خرید این استخر بادی را دارید می توانید آن را از طریق سایت نمایندگی اینتکس سفارش داده تا در اسرع وقت آن را درب منزل و یا به صورت حضوری دریافت نمایید . 

 نوع خانگی _ سفری 
 ظرفیت 85 لیتر
 قطر 119 سانتی متر
 ارتفاع 84 سانتی متر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
پمپ __
 ضمانت 48 ساعت مهلت تسن
 وزن کالا 2 کیلوگرم
 کد محصولintex 57141

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...