استخر بادی کودک دو رنگ

bestway 51041

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,200,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک دو رنگ یک نمونه فوق العاده از تولیدات شرکت اینتکس برای کودکان و نوجوانان، قابل استفاده در فضای باز، در فروشگاه آنلاین اینتکس

استخر بادی کودک دو رنگ از سری محصولات زیبای برند بست وی می باشد که به خوبی برای نیاز های کودکانه طراحی شده تا فضایی شاد را برای کودک فراهم سازد. این محصول بادی با بهره گیری از یک طرح و ظاهر ساده و هم چنین با ارتفاع استانداردی که دارد یک پیشنهاد عالی برای کودکان می باشد تا در این استخر به آب تنی و بازی بپردازند. بحث طراحی این کالا نیز یکی از موارد مهمی است که می توان در خصوص این استخر بادی به آن اشاره کرد چرا که یک امر مهم در جلب مشتری و شما خریداران می باشد، به همین دلیل این محصول به صورا گرد و دو رنگ طراحی شده که این طراحی با بهره گیری از ظاهری ساده و در عین حال شیک خود بسیار محبوب در میان دیگر استخر های تولید شده بوده که به صورت سه لایه بادی ساخته شده که لازم به ذکر است هر یک از این حلقه ها دارای یک محفظه باد بوده که توسط یک پمپ باد دستی و مخصوص قادر به راه اندازی در کوتاه ترین زمان ممکن خواهد بود. نکته مهم دیگر در خصوص این استخر بادی که باید عنوان کرد رنگ بدنه آن می باشد که از دو رنگ آبی و نقره ای به صورت مات ساخته شده که در ظاهر و ساختار این محصول تاثیر فوق العاده ای تا یک محصول جذاب و خاص را شاهد باشید. در همین راستا نیز باید عنوان کرد که این کالا دارای رویه و بدنه ای تولید شده از نوع وینیل می باشد که به صورت دو لایه طراحی و تولید شده و باعث شده تا با خیالی راحت این استخر طرح چرم را در فضای باز محیط های خانگی و ویلاهای خود و یا حتی در معرض رطوبت، اشعه خورشیدی و نوسانات آب و هوایی استفاده نمایید. این استخر بادی با کیفیت و فوق العاده را می توانید هم اکنون در سایت فروشگاه اینتکس به همراه تست 48ساعته خریداری کنید و در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید.

 نوع خانگی
 قطر 150 سانتی متر
 ارتفاع 53 سانتی متر
 ظرفیت آب 446 لیتر
 جنس بدنه وینیل 
 وزن کالا 2.5 کیلو گرم
 پمپ __
 ضمانت 48 ساعت مهلت تست
 کد محصول bestway 51041

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...