استخر بادی کودک حلقه ای اینتکس

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
590,000
965,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک حلقه ای اینتکس از جمله استخر های گرد بوده که با بدنه ای مورد علاقه پسران به بازار عرضه می شود و با روحیات پسران هم خوانی دارد . با مراجعه به فروشگاه اینتکس ایران می توان این استخر بادی را تهیه کردو از یک محصول با کیفیت بهره مند شد . 

استخر بادی کودک حلقه ای اینتکس محصولی زیبا با بدنه متشکل از سه حلقه می باشد . این استخر بادی که در ابعاد گرد طراحی شده در مدتی کوتاه توانست طرفداران زیادی را به دست آورد . بدنه خارجی این استخر بادی به رنگ نارنجی انتخاب شده و در جهت همسو شدن با روحیات کودکانه بر روی آن طرح های زیبایی از ماشین نقش بسته است . این طرح ها بسیار مطابق سلیقه و علاقه پسران قرار گرفت . برای ایجاد یک تضاد چشم انداز بدنه داخلی استخر بادی به رنگ آبی در آمد . کف این محصول جذاب بر خلاف سایر نمونه های مشابه ساده نمی باشد. در کف محصول می توانید طرح هایی متشکل از دو رنگ آبی و نارنجی را مشاهده کنید .  این استخر بادی دارای پمپ باد و ساک حمل و نقل و چسب تعمیرات می باشد و همه این موارد سبب آسودگی و راحتی شما و کودکتان می باشد . ابعاد این استخر بادی به نحوی انتخاب شده که در صورت نیاز می توانید از آن به عنوان استخر توپ استفاده کنید . بدنه مستحکم این محصول موجب شده تا مصرف کننده نگرانی بابت تغییرات جوی هوا و دمای آب نداشته باشد . پس می توان با خیالی آسوده در سفر و یا فضای باز مورد استفاده قرار بگیرد . با مراجعه به فروشگاه سنتر اینتکس این محصول با کیفیت را با قیمتی بسیار ارزان خریداری کنید .

نوعتفریحی
ظرفیت 140 لیتر
قطر 122 سانتی متر
ارتفاع 25 سانتی متر
شرکت سازنده بست وی
جنس بدنه وینیل 
جنس بخش کناری وینیل طرح دار
جنس کف وینیل دو لایه 
پمپ 
نوع پمپ ----
ساک حمل 
سایر ویژگی ها مناسب سنین بالای 2 سال
 قابلیت حمل و راه اندازی آسوده
قابل استفاده به عنوان استخر توپ
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...