استخر بادی کودک جدید با طرح زرافه

intex 57404

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
8%
1,390,000
1,280,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک جدید با طرح زرافه عرضه شده در در نمایندگی فروش استخر و محصولات بادی اینتکس با قیمت ارزان و مقرون به صرفه، با ضمانت کالا و ارسال رایگان به سراسر ایران

استخر بادی کودک جدید با طرح زرافه یکی از بهترین و جدیدترین محصولات ساخته شده توسط شرکت INTEX بوده که در ایران توسط فروشگاه سنتر اینتکس به فروش میرسد و تاکنون توانسته رضایت خریداران بسیاری را در پی داشته باشد و به فروش بالایی دست پیدا کند. از ویژگی های جذاب این استخر بادی میتوان به طراحی جالب آن اشاره کرد که در کنار جنس بدنه آن یکی از بهترین استخر های بادی را به وجود آمده ک می تواند به شما اجازه دهد آن را در هر محیطی از منزل که تمایل داشتید، استفاده کنید و همچنین لازم به ذکر است برای راه اندازی آن نیز نیازی به هیچگونه تجهیزات خاصی نخواهید داشت. در مورد طراحی این محصول باید گفت که در بدنه ی آن از طرح و رنگ شاد کودکانه استفاده شده تا کودکان از بازی در آن لذت ببرند و پس از مدتی دچار خستگی و یا دل زدگی نشوند. ابعاد و حجم این کالا مناسب استفاده کودکان بالای 2 سال بوده و که به کمک این ابعاد می توانید آن را در هر مکان و جایگاهی مورد استفاده قرار دهید. گفتنی است جنس به کار رفته در ساخت این محصول به گونه ای است که مقاومت کالا را تا حد زیادی افزایش داده و این جنس که از نوع PVC بوده میتواند در مقابل فشار ها و ضربه های وارد شده از سوی کودکان مقاومت کند و به این صورت می توانید بدون هیچ نگرانی از آسیب دیدن آن به راحتی از این کالا استفاده کنید. این محصول از بهترین و ساده ترین مدل های استخر های بادی بوده و می تواند حس خوب و نشاط آوری  را به کودکانتان منتقل کند. برای تهیه این محصول کاربردی مخصوص کودکان می توانید از همین صفحه در نمایندگی اینتکس آن را سفارش داده و در کمترین زمان ممکن این استخر بادی کودک جدید با طرح زرافه را درب منزل تحویل بگیرد.

 نوع خانگی، مسافرتی
 طول  112 سانتی متر
 عرض  102 سانتی متر
 ارتفاع 56 سانتی متر
 ظرفیت آب 53 لیتر 
 سایر ویژگی ها دارای کف بادی
 دارای اسباب بازی سرخود
 پمپ -
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 کد محصول intex 57404

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...