استخر بادی کودک جدید با طرح اژدها

bestway 53033

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک جدید با طرح اژدها بسیار مناسب برای کودکان و خردسالان برای استفاده در تمامی محیط های خانگی و ویلایی، دارای طراحی فوق العاده زیبا با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت در فروشگاه اینترنتی اینتکس

استخر بادی کودک جدید با طرح اژدها یکی از جدیدترین و زیباترین استخر های بادی تولید شده توسط شرکت بست وی بوده که برای تفریحات آبی کودکان تولید و عرضه شده است. این محصول دارای رنگ بندی و طرح های مختلفی بوده است. محصولی که دارای وزن و حجم بسیار کوچکی بوده که توسط انواع کوله پشتی های مختلف قابل حمل خواهد بود. با توجه به ابعاد کوچک امکان استفاده از این استخر بادی سبک کودک در حمام به عنوان وان بادی کودک برای استحکام همراه با تفریحات آبی فراهم خواهد بود. در قسمت کناری این کالا نیز طرح اژدها بوده که به یک فواره بسیار زیبا و دوست داشتنی مجهز شده است تا این محصول یکی از ایده آل ترین استخر های بادی برای فضای داخلی منزل یا در خارج از منزل در فصل گرم تابستان باشد. لازم به ذکر است جنس بدنه اصلی از پلاستیک PVC طرح چرم مات بوده که از مقاومت قابل قبولی در برابر فشار و دمای عادی آب و همچنین تابش نور آفتاب برخوردار است تا امکان استفاده در فضای باز را داشته باشد. این نوع استخر های بادی را می توان با استفاده از کوچکترین پمپ های باد محصولات بادی در کوتاه ترین زمان راه اندازی کرد. برای تخلیه باد هم بهتر است با توجه به حجم کوچک بدنه استخر آن را به صورت دستی تخلیه کنید. دقت داشته باشید که به هیچ عنوان اشیای تیز به این استخر بادی کودک برخوردی نداشته باشد تا آسیبی به آنها وارد نشود. اگرچه این استخر و تمامی محصولات بادی قابلیت تعمیر و ترمیم داشته به همین دلیل یک استخر بادی یک بار مصرف محسوب نمی شود. برای خرید استخر بادی کودک جدید با طرح اژدها کافیست به صورت اینترنتی و یا تلفنی محصول مورد نظر را در فروشگاه اینتکس ثبت سفارش کرده تا در کوتاه ترین زمان برای شما ارسال شود.

 نوع خانگی
 قطر 169 سانتی متر
 ارتفاع 75 سانتی متر
 طول  202 سانتی متر
 ظرفیت آب  308 لیتر
  جنس بدنه PVC
 وزن محصول 2.5 کیلوگرم
 اقلام همراه برچسب تعمیرات 
 کد محصول bestway 53033

استخر بادی کودک جدید با طرح اژدها برای یک آب تنی لذت بخش در تابستان مدل محصولی با ساختار زیبا و رنگی که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم می باشد. این کالا در واقع علاوه بر استخر آب به عنوان استخر توپ بادی نیز می تواند مورد استفاده قرار گیرد. کف این محصول از جنس پی وی سی بوده و می توان از آن در مکان های باز نیز استفاده کرد. این کالا یکی از سبک ترین و پر فروش ترین استخر های بادی تولید شده برای تفریحات آبی و توپی کودکان بوده که در بزرگترین سایز تولید شده به بازار محصولات بادی عرضه شده که در همین رابطه می توان عنوان کرد که بدنه اصلی این کالا با بهره مندی از طرح اژدها طراحی شده که قطعا یک طرح جدید و زیبا و مناسب برای تمام رده های سنی می باشد. بدنه مقاوم، نشیمنگاه مواج و همین طور بهره مندی از امکانات دیگری که به آن اشاره خواهیم کرد از مهمترین مزایای این تشک بادی روی اب به شمار می رود.

نشیمنگاه راحت 

بحث راحتی در هنگام استفاده از این محصول نیز یک نکته فوق العاده مهم می باشد که باید به ان توجه ویژه ای کرد و در همین رابطه نیز می توانیم عنوان کنیم که بخش نشیمنگاه و قسمتی که فرد بر روی آن می نشیند دارای طراحی بادی و راحت می باشد که سبب شده تا شما در هنگام استفاده از این محصول در راحت ترین حالت ممکن قرار گرفته و با خیال راحت از این محصول استفاده نمایید.

جنس بدنه

نکته مهم دیگر در خصوص این کالا نیز به بهره مندی از یک رویه فوق العاده مقاوم و ضخیم این محصول تعلق می گیرد که با توجه به این نکته خیلی از افراد اقدام به انتخاب و خرید این محصول می کنند. در همین راستا باید عنوان کنیم که بدنه اصلی این محصول را جنس PVC طرح چرم تشکیل داده است. این جنس قطعا یک جنس مقاوم و در عین حال ضخیم و رایج در بین محصولات بادی به شمار می رود.

نحوه راه اندازی و سفارش 

شما برای راه اندازی این محصول می توانید به سادگی و بدون نیاز به آموزش خاصی آن را راه اندازی نموده و از این کالا بهره مند شوید. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که این محصول دارای محفظه های بادی در بخش زیرین خود می باشد که در واقع محل باد کردن و راه اندازی اصلی این کالا خواهد بود. در همین راستا شما تنها نیاز خواهید داشت که یک عدد پمپ باد در اختیار داشته باشید تا در کمترین زمان ممکن و با حداکثر فشار لازم این محصول را به سرعت راه اندازی نمایید. این محصول بسیار جذاب و ایده ال می باشد که با بهره مندی از راحتی و بازی کودکان در داخل آن، با قیمت ارزانی که دارد به شما ارائه شده است که پیشنهاد می کنیم ان را از سایت فروشگاه اینتکس خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...