استخر بادی کودک توپ رنگی اینتکس

intex 48674

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
850,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک توپ رنگی اینتکس محصولی مقاوم برای کودکان زیر چهار سال به همراه توپ بدون پلیسه بوده و با توجه به روحیه حساس و لطیف کودکان تولید گردیده است و دارای رنگ های شاد و متنوعی می باشد و قابل خرید از فروشگاه اینتکس ایران است .

استخر بادی کودک توپ رنگی اینتکس محصولی گرد بوده که با ابعادی مناسب برای کودکان یک تا چهار سال به بازار عرضه شد و با روحیه کودکان سازگاری دارد . این استخر بادی در سه طبقه طراحی شده که هر طبقه آن از طریق یک دریچه باد مجزا قابل راه اندازی می شود . برای جذب کودکان به این استخر بادی و همچنین هم خوانی با روحیات شاد آن هر طبقه این محصول با رنگی کاملا مجزا تولید شده و  به همین دلیل در بسته بندی این محصول زیبا شما تعداد پنجاه عدد توپ رنگی بدون پلیسه را نیز دریافت خواهید کرد که سبب سرگرمی شادی کودک شما نیز می شود. البته به دلیل استحکام بالای این محصول از آن به عنوان استخر آب نیز می توانی بهره برداری کنید . از ویژگی های این استخر بادی داشتن وزن و حجم کم آن می باشد که به دلیل داشتن ساک سبب حمل و نقل آسان آن شده و شما می توانید آن را در سفر نیز به همراه خود ببرید .  ایتن محصول با هر نوع آب و هوا و شرایط جوی سازگاری دارد و شما دیگر نگران پوسیدگی آن و مواردی این چنینی نباشید . با مراجعه به فروشگاهسنتر اینتکس می توانید این محصول زیبا را با کمترین قیمت تهیه کنید و یا به صورت آنلاین در سایت اینتکس سنتر ثبت سفارش خود را انجام دهید  و منتظر تماس کارشناسان ما باشید .

 نوعگرد
قطر86 سانتی متر
ارتفاع25 سانتی متر
جنس رویهPVC طرح چرم شفاف
ظاهر رویهساده رنگی
نوع کاربریبا آب و توپ
تعداد توپ های همراه50 عدد
کف بادشو
پمپ
نوع پمپ-
رده سنیکودک
سایر ویژگی هاطراحی گرد سه لایه
بسته بندی کوچک و قابل حمل
وزن: 0.8 کیلوگرم
اقلام همراهبرچسب تعمیرات

استخر بادی کودک توپ رنگی اینتکس ، استخری زیبا و دوست داشتنی برای استفاده کودکان می باشد که تولید کننده آن شرکت اینتکس می باشد . فروشگاه سنتر اینتکس نیز به نمایندگی از اینتکس با توجه به علاقه کودکان به آب بازی و آب تنی این محصول را با قیمت ارزانی برای فروش گذاشته است تا کودکانی که علاقه به استخر های بادی رنگی و زیبا دارند ، بتوانند از استخر بادی کودک توپ رنگی اینتکس به بهترین شکل استفاده کرده و یا با استفاده از آن به حمام بروند . 

استخر بادی کودک توپ رنگی اینتکس در کنار خود توپ های رنگی دارد که می تواند به جای پر کردن استخر با آب ، از توپ استفاده کند تا اینچنین بتواند در خانه و اتاق خود یک استخر توپ داشته باشد و به بازی های دیگر نیز مشغول شود . شرکت اینتکس برای اینکه کودکان علاقه زیادی به این استخر بادی داشته باشند ، سعی کرده است تا دیواره های آن را به صورت چند رنگی تولید کند . در تصویر نیز رنگبندی استخر بادی مشخص است . 

بخش بالایی استخر بادی کودک در رنگ صورتی ، بخش میانی آن از زرد و پایین ترین لایه استخر بادی نیز به رنگ آبی می باشد . برخلاف بسیاری از استخر های بادی کودک رنگی ، این استخر بادی دارای بدنه ای شفاف و شیشه ای است که جذابیت استخر را دوچندان کرده و می تواند باعث زیبا تر شدن استخر در زمانی که در آن توپ یا آب ریخته شده است . اینتکس برای اینکه آب داخل استخر آبی تر و زیبا تر دیده شود ، بخش پایینی و کف استخر را آبی در نظر گرفته است . 

هر یک از حلقه های رنگی که در دیواره استخر بادی کودک قرار داده شده است ، به صورت جداگانه دریچه باد دارد و نیاز است تا هر یک از آن ها را برای استفاده راه اندازی کنید . شما می توانید این استخر بادی کودک به همراه 50 عدد توپ رنگی از فروشگاه سنتر اینتکس خریداری کنید تا کودکان به دلخواه خود بتوانند از استخر به عنوان استخر آب یا استخر توپ استفاده کنند . این توپ های رنگی نرم بوده و مشکلی را برای کودکان به وجود نمی آورد .

کف این استخر بادشو نبوده و به صورت ساده است . ولی دیواره های آن بادی می باشد و می تواند یک استخر ایمن را برای کودکان ایجاد کند . این استخر بادی کودک گرد دارای قطر 86 سانتی متر با عمق 25 سانتی متر است که امکان استفاده را برای کودکان سنین پایین نیز فراهم کرده است . به طوریکه این ابعاد نسبتا کوچک می تواند به مادران در راستای حمام کردن هر چه راحت تر و ایمن تر کودکان نیز کمک کند . چرا که به سادگی در داخل حمام نیز راه اندازی شده و می تواند به عنوان وان بادی مورد استفاده قرار بگیرد .

بسته بندی کوچک استخر بادی کودک توپ رنگی اینتکس و البته وزن 800 گرمی آن حمل و نقل را برای شما بسیار آسان تر کرده است تا کودکان بتوانند در هر جایی به آب بازی مشغول شوند .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...