استخر بادی کودک توپ بست وی

bestway 93404

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
1,750,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک توپ بست وی از جمله محصولات پرطر فدار و مناسب برای کودکان مخصوصا پسران بالای دو سال می باشد. فروشگاه اینتکس این استخر بادی را با قیمتی بسیار مناسب عرضه می کند.

استخر بادی کودک توپ بست وی یکی از زیباترین نمونه های تولیدی از استخر های توپ برای پسران است . ارگونومی ساخت این استخر بادی به شکل یک ماشین کامل طراحی گردیده تا با روحیات پسران هم خوانی داشته باشد . در بدنه داخلی ماشین در واقع همان محفظه اصلی استخر بادی می باشد . کیفیت بالای بدنه محصول و تحمل بالای آن موجب شده تا شما در صورت تمایل از این محصول به عنوان استخر آبی نیز استفاده کنید . در داخل بسته بندی محصول شما تعداد 15 عدد توپ رنگی بدون پلیسه نیز تحویل خواهید گرفت . استحکام بالا و طول عمر فوق العاده محصول موجب شده تا یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در فضای باز باشد . بر روی بدنه محصول فرمان پلاستیکی جهت تفریح کودکان تعبیه شده است . البته توجه داشته باشید بر روی این فرمان یک بوق زیبا نیز قرار دارد.  تا فضای شاد و مفرحی برای کودک ایجاد کند . قسمت کف محصول دو لایه و بادشو بوده که کودک در هنگام بازی آرامش و راحتی را احساس کند و پاهای کودگک دچار آسیب نشود و بتواند تعادل داشته باشد . لازم به ذکر است نشیمنگاه بزرگ این استخر بازی امکان بازی همزمان دو کودک را فراهم اورده است. فروشگاه اینتکس  سنتر ایران این استخر بادی را با  بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت عرضه می کند.

نوعخانگي، مسافرتی
سازنده بست وی
طول 135 سانتي متر
عرض 99 سانتي متر
ارتفاع کلی 43  سانتي متر
جنس رويه وینیل
طرح رویه طرح دار ماشین
جنس کف وینیل
پمپ
نوع پمپ -
ساک حمل 
ساير ويژگي ها وزن بسته بندي: 2.5 کیلوگرم
 داراي توپ رنگی همراه
 دارای کف بادی
اقلام همراهبرچسب تعميرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...