استخر بادی کودک تابستانی

bestway 34250

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
950,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک تابستانی محصولی جدید و کم ارتفاع، برای کودکان و خردسالان، قابل استفاده در محیط های خانگی، حیاط منازل و مسافرت های تابستانی، با قیمتی ارزان و مقرون به صرفه در فروشگاه مرکزی اینتکس

استخر بادی کودک تابستانی از نمونه محصولات بادی محبوب برای سرگرمی و تفریحات آبی می باشد که بست وی برای آب تنی و آب بازی های سنین کودکان، جهت بازی و ریلکس کردن طراحی کرده است. این استخر بادی بادی کودک دارای ساختار گرد بوده و سطح آن به صورت بادی طراحی شده است به همین دلیل انعطاف بیشتری داشته و از لیز خوردگی کودک در مواقع استفاده جلوگیری خواهد کرد. همچنینرنگ های شاد و جذاب استفاده شده در این استخر به گونه ای می باشد که توجه هر کودکی را به خود جلب خواهد کرد، طرح موجودات دریایی روی بدنه آن از دیگر مواردی می باشد که بر زیبایی کالا تاثیر بسیاری داشته تا یک استخری کودک پسند و ایده آل برای تمامی کودکان و خردسالان تبدیل شود. بدنه استخر بادی فوق از PVC طرح چرم ساخته شده است که به دلیل ثابت بودن رنگ بدنه و طرح های رنگارنگ آن زیبایی محصول را دو چندان کرده است، پی وی سی استفاده شده در ساخت استخر های بادی، از ضخامت فوق العاده ای برخوردارند که این امر نشان از کیفیت مطلوب و بالای آن می باشد که می تواند با اطمینان خاطر تمام در برابر عواملی چون نور آفتاب، رطوبت، شرایط مختلف آب و هوایی استفاده نمایید. راه اندازی این استخر بادی کودک به ساده ترین روش از طریق یک پمپ باد مخصوص و کوچک محصولات بادی امکان پذیر خواهد بود. شما می توانید با مراجعه به سایت معتبر به صورت اینترنتی و یا به صورت حضوری از فروشگاه اینتکس اقدام به خرید این استخر کنید. 

 نوع خانگی
 قطر 122 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 ظرفیت آب 190 لیتر
 جنس بدنه  PVC 
 پمپ باد ندارد
 گارانتی 48 ساعت
 برچسب تعمیر دارد
 کد محصول bestway 34250

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...