استخر بادی کودک بست وی کدbestway 53034

bestway 53034

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک بست وی کدbestway 53034 یک محصول زیبا با ظاهری شبیه به فیل و دارا بودن یک آبپاش تعاملی است  . که ظاهر جالبر و جذابی  برای کودکان است . برای تهیه این محصول می توانید به نمایندگی اینتکس سنتر مراجعه کنید .

استخر بادی کودک بست وی کدbestway 53034 با ظاهری متفاوت و در عین حال ساده و شکیل است. این استخر بادی در واقع برای آن گروه از مشتریان طراحی شده که همواره به دنبال محصولاتی با کیفیت و متفاوت هستند . برای نما ظاهری محصول سعی شده تا علایق کودکان به حیوانات مورد توجه قرار بگیرد . در میان حیوانات انیمیشنی همواره فیل مورد علاقه بوده است . به همین دلیل ظاهر این استخر بادی یک فیل خوابیده با رنگ آبی ملایم طراحی گردید . قسمت شکم فیل در واقع همان محفظه اصلی استخر در نظر گرفته شده است . کف محصول به رنگ آبی تیره تر نسبت به بدنه انتخاب گردیده تا یک تضاد زیبا ایجاد شود . در کف محصول بخشی وجود دارد که در صورت فشار وارد کردن به آب آبپاش فعال شده و آب به داخل استخر جاری می شود . جهت سهولت استفاده از این محصول در کف استخر دریچه تخلیه نیز قرار داده شده است . از این محصول زیبا و با کیفیت می توانید در فضای باز و سفر نیز بهره برداری کنید و شادی را به فرزند خود ببخشید . برای خرید این استخر بادی خاص فرصت را از دست نداده و به نمایندگی مرکزی محصولات سنتر اینتکس  ایران مراجعه کنید تا همکاران ما شما را در امر یک خرید عالی  راهنمایی کنند .

 نوع خانگی
 طول 167.9 سانتی متر
 عرض 150.9 سانتی متر
 ارتفاع 65 سانتی متر
 ظرفیت آب 135 لیتر
 جنس رویه PVC براق
 جنس بخش کناری PVC براق
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپ ندارد
نوع پمپ -
 وزن 2 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 مناسب کودکان
 دارای آبپاش
 رده سنی: 3-6 سال
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

استخر بادی کودک بست وی کدbestway 53034 در طرح فیل یکی از جدید ترین استخر های بادی کم عمق شرکت بست وی بوده که برای تفریحات آبی کودکان و خردسالان تولید شده است. این محصول دارای کیفیت بدنه مناسبی بوده که امکان استفاده در فضای باز را فراهم می کند. این استخر بادی نیز همانند همنوعان خود دارای ویژگی های جدید در خود بوده که باعث سرگرمی بیشتر فرزندان شما در زمان استفاده خواهد شد. استخر های بادی ای که دارای عمق کم بوده مسلما برای شما گزینه ای مناسب نبوده و تنها برای تفریحات آبی بهترین گزینه خواهد بود. برای آشنایی بیشتر با جزئیات ساخت این استخر در ادامه به بررسی بیشتر آن خواهیم پرداخت...

طراحی و ساخت استخر

طراحی و ساخت بدنه این استخر به صورت گرد بوده که از یک عروسک فیل بادی به صورت سرخود روی بدنه تعبیه شده است. در واقع عروسک بادی طرح فیل که روی بدنه پیاده سازی شده عملکرد آبپاش را خواهد داشت. البته این آبپاش بادی توسط آب درون خود استخر کار می کند. به این صورت که یک اهرم گرد بادی در قسمت میانه استخر طراحی شده که مانند پمپ های باد پدالی با فشار دادن آن آب به صورت فواره از عروسک فیل به داخل استخر پخش خواهد شد. این قابلیت اضافه شده به استخر های بادی از جدید ترین قابلیت های تفریحی استفاده شده در انواع استخر های بادی بوده که اکثرا برای استخر های کم عمق به کار می رود.

جنس بدنه استخر

جنس بدنه در نظر گرفته شده برای این محصول از نوع پلاستیک PVC با رویه طرح چرم و براق بوده که از کیفیت و ضخامت قابل قبولی برخوردار می باشد. این بدنه در برابر دمای آب و همچنین قرار گرفتن در معرض نور و گرمای آفتاب مقاومت لازم را خواهد داشت به همین دلیل می توان با خیالی آسوده در فضای باز استفاده نمود. این بدنه دارای انعطاف بالایی بوده تا امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتری را فراهم سازد. این قابلیت باعث می شود تا حمل و جا به جایی این کالا را بیش از پیش آسوده تر کند. 

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب

ابعاد استخر بادی طرح فیل برابر (طول: 167.9 سانتی متر ف عرض: 150.9 سانتی متر ف ارتفاع: 65 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای تفریحات آبی 2 الی 3 کودک خواهد بود. این ابعاد شامل حالت راه اندازی شده این استخر بوده و تمام قسمت های باد شده این بدنه را شامل می شود. البته زمانی که این محصول را جمع کنید این ابعاد نیز بسیار کمتر خواهد شد تا به راحتی در هر محل مورد نظری قابل جای دادن باشد. ارتفاع ذکر شده برای این کالا تا بالاترین نقطه بدنه بوده به همین دلیل عمق مفید آن حدود 20 سانتی متر خواهد بود. با این وجود ظرفیت آب 135 لیتری برای مصرف کننده به همراه خواهد داشت. این مقدار ظرفیت آب حجم 90 درصدی بدنه را شامل خواهد شد. وزن بسته بندی این استخر نیز حدود 2 کیلوگرم بوده که وزنی سبک و مناسب محسوب می شود.

نحوه راه اندازی و مراقبت

به دلیل اینکه همراه این استخر هیچ نوع پمپ بادی قرار داده نشده می بایست برای راه اندازی آن یک پمپ باد از فروشگاه اینتکس تهیه کنید. سپس با توجه به اندازه دریچه های باد تعبیه شده روی بدنه نازل پمپ باد را به آنها وصل کرده و در نهایت اقدام به باد زدن کرد. باد زدن این کالا را باید تا زمانی ادامه داد که شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد. دقت داشته باشید که بیش از حد به این محصول باد زده نشود زیرا در غیر اینصورت به مرور زمان درز  های بدنه آسیب جدی وارد خواهد شد، از همین رو رعایت مقدار باد زدن به این استخر بادی می تواند در سلامتی آن بسیار موثر باشد. همچنین می بایست از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه جلوگیری کرد تا از آسیب های احتمالی دور بماند.

جمع بندی

استخر بادی طرح فیل محصولی جدید از شرکت بست وی یکی از کم عمق ترین و سبک ترین استخر های بادی تفریحی آبی بوده که برای استفاده در فضای باز تولید شده است. این محصول از آبپاش تعاملی برخوردار بوده که با فشار پا شروع به کار خواهد کرد. محصولی با داشتن 48 ساعت مهلت تست و تعمیر از سوی نمایندگی اینتکس قابل عرضه در کمترین زمان به تمامی نقاط ایران خواهد بود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...