استخر بادی کودک بست وی به همراه توپ

Bestway 91028

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4%
1,120,000
1,080,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک بست وی به همراه توپ با طراحی ظاهری جذاب و کیفیت بالا در مقایسه نمونه های مشابه با نازل ترین قیمت عرضه می شود . برای خریدن این محصول به فروشگاه اینتکس مراجعه کنیدو به صورت آنلاین ثبت سفارش کنید .

استخر بادی کودک بست وی به همراه توپ که در سال 2017 به بازار عرضه شد امروزه به دلیل ویژگی های منحصر به فرد خود طرفداران فراوانی دارد . این استخر بادی در شکل هندسی گرد و دایره طراحی شده است . ساختار ظاهری بدنه این محصول سه لایه می باشد تا در صورت برخورد با اجسام تیز و برنده  آسیب جدی نبیند و شما از این بابت دچار نگرانی نشوید . هر لایه از آن به استفاده از یک دریچه باد مجزا راه اندازی خواهد شد . بر روی بدنه محصول برای رضایت کودکان و شادی آن ها طراح هایی از انیمیشن محبوب کودکان نقش بسته است تا برای کودکان تداعی خاطرات شود . البته پس زمینه اصلی این استخر بادی به رنگ سبز انتخاب می شود . بدنه این استخر بادی تقریبا براق بوده تا کودکان را برای استفده به خود ترغیب کند . در داخل بسته بندی محصول تعداد 75 عدد توپ بدون پلیسه وجود دارد . پس این استخر بادی بهترین گزینه برای داشتن یک استخر خانگی محسوب می شود . البته توجه داشته باشید به دلیل کیفیت بالای بدنه از این محصول می توانید به عنوان استخر آبی نیز استفاده کنید . این محصول با کیفیت برای رضایت مشتریان عزیز با قیمتی بسیار مناسب نسبت به نمونه های مشابه به فروش می رسد . اگر قصد تهیه این استخر بادی زیبا را دارید به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده یا به صورت آنلاین از سایت اینتکس سنتر خرید خود را  به راحتی و در کمترین زمان ممکن  سفارش دهید .

نوعخانگی
ظرفیت 140 لیتر
قطر 122 سانتی متر
ارتفاع 25 سانتی متر
سازنده بست وی
جنس بدنه وینیل براق
جنس بخش کناری وینیل طرح دار
جنس کف وینیل دو لایه 
پمپ 
نوع پمپ ----
ساک حمل 
سایر ویژگی ها مناسب سنین زیر 3 تا 6 سال
 قابلیت حمل و راه اندازی آسوده
قابل استفاده به عنوان استخر آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...