استخر بادی کودک بست وی با سرسره مجزا

bestway 80136

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
9%
1,950,000
1,780,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک بست وی با سرسره مجزا بسیار ارزان قیمت، با کیفیت عالی، دارای سرسره مجزا و طراحی جدید، قابل خرید از طریق نمایندگی مرکزی اینتکس

استخر بادی کودکبست وی با سرسره مجزا یکی از محصولات زیبا و با طراحی نوآورانه بوده که با سایر استخر های بادی سرسره دار تفاوت دارد. این محصول از محصولات بادی و منحصر به فرد شرکت معتبر بست وی می باشد که دارای طراحی فانتزی و رنگ بندی بسیار خاص بوده و جلب توجه برای هر فردی می کند. این استخر بادی با وجود سرسره در ترکیب خود می تواند تمامی نیاز های کودکان را برای داشتن یک محصول برای تفریحات آبی پاسخگو باشد و همینطور بتواند دوام لازم را نیز داشته باشد تا در طولانی مدت نیز بتوان از آن بهره مند شد و لذت کافی را در بازی با آن تجربه کرد. این محصول مهیج دارای بدنه ای با ضمانت نامه رسمی و کاملا استاندارد است و از بهترین مواد اولیه تشکیل شده تا کودکان شما در طول سال های زیاد قادر به بهره مندی از آن شوند و بتوانند در کنار دوستان خود به تفریح و سرگرمی مشغول باشند. همانطور که در عکس محصول مشاهده می کنید این استخر بادی فوق العاده دارای اجزای تشکیل دهنده بسیاری بوده که رنگ های جذابی نیز داشته که به همین سبب می تواند مورد پسند تمامی افراد قرار گیرد. این استخر بادی با داشتن سرسره می تواند بازی های مهیج را برای کودکان رقم زده و همینطور ساعت های زیادی آن ها را مشغول سرگرمی کند. به همین منظور است که کودکان در داخل محوطه این استخر بادی تمایل زیادی به بازی دارند و می توانند با این تفریحات انرژی خود را تخلیه کنند. لازم به ذکر است بخش دیگری که بر روی محصول ایجاد شده و سبب تشکیل استخر بادی ایمن و استاندارد را داده است، دیواره هایی می باشد که بر لبه سرسره محصول کشیده شده و کل آن محوطه را در بر می گیرد. البته که این دیواره ضخامت زیادی داشته و دارای قدرت منعطف بودن بسیاری نیز بوده که برای بازی کودکان شرایط را ایمن تر ساخته و مانند ضربه گیر عمل می کند، علاوه بر آن کودکان با وجود این دیواره از بخش استخر بادی به بیرون نمی افتند. در صورت علاقه مندی به خرید استخر بادی کودک بست وی با سرسره مجزا برای فرزندان عزیز خود، هم اکنون می توانید با همکاران ما در واحد فروش شرکت اینتکس تماس حاصل نمایید و محصول مورد نظر را سفارش دهید.

 طول  297 سانتی متر
 عرض  193 سانتی متر
 ارتفاع  135 سانتی متر
 ظرفیت آب 434 لیتر
 جنس بدنه  PVC طرح چرم
 پمپ -
 اقلام همراه  دفترچه راهنما، برچسب تعمیرات 
 شرکت سازندهبست وی
 کد محصول  bestway 80136

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...