استخر بادی کودک بزرگ پسرانه بست وی

Bestway 98006

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
1,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک بزرگ پسرانه بست وی از جمله محصولات گرد با بدنه فانتزی بوده که با مناسب ترین قیمت و کیفیت با  طراحی  جدید ومتناسب با روحیه کودکان پسر  از طریق فروشگاه اینتکس  با نازل ترین قیمت در حال عرضه می باشد .

استخر بادی بزرگ پسرانه بست وی از جمله محصولات جذاب و نسبتا جدید از این کمپانی مشهور می باشد. ابعاد ظاهری این استخر بادی گرد طراحی شده که از سه طبقه تشکیل می شود . عمق و قطر مناسب این محصول آن  مناسب استفاده کودکان تا سن هشت سالگی می باشد .. ساختار سه حلقه ای بدنه از یکدیگر کاملا مجزا بوده و با استفاده از دریچه های انفرادی راه اندازی می شود . این استخر بادی به دلیل آن که مصرف کنندگان کودک دارد با طرح بدنه ای انیمیشنی طراحی گردید . بر روی بدنه خارجی محصول می توان طرح های انیمیشن مرد عنکبوتی که محبوب کودکان  به خصوص پسران بوده را مشاهده کنید . دیواره داخلی محصول جهت ایجاد یک تضاد چشم نواز قرمز رنگ انتخاب شده اما کف این استخر بادی کاملا آبی رنگ می باشد . شما در  صورت تمایل می توانید از این محصول در فضاهای باز و سفر بهره برداری کنید . زیرا جنس بدنه این استخر بادی در برابر شرایط جوی و دماهای مختلف آب بسیار مقاوم می باشد . البته یک پیشنهاد دیگر نیز می توان برای استفاده از این محصول زیبا داشت . در صورت علاقه کودکان می توان به عنوان استخر توپ استفاده شود . با مراجعه به فروشگاه اینتکس این استخر بادی زیبا را با بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت موجود خریداری کنید .

نوعخانگی
ظرفیت 317 لیتر
قطر 152 سانتی متر
ارتفاع 30 سانتی متر
وزن 1.2 کیلوگرم
جنس بدنه PVC با روکش طرح چرم
جنس بخش کناری PVC طرح چرم
جنس کف PVC دولایه
پمپندارد
نوع پمپندارد
ساک حمل 
سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 طراحی کارتونی زیبا در بدنه
 قابل استفاده برای کودکان زیر 8 سال
 قابل حمل و راه اندازی آسوده
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

استخر بادی کودک بزرگ پسرانه بست وی از استخر های بسیار دوست داشتنی و شیک کودکان به خصوص برای پسران می باشد که به دلیل طراحی انیمیشن اسپایدر من یکی از پر طرفدار ترین استخر های بادی می باشد که کودکان علاقه زیادی به استفاده از آن ها دارد . شرکت بست وی که سازنده این استخر بادی نیز می باشد ، سعی داشته تا با طراحی های مختلف بر روی بدنه استخر های بادی آن ها را بسیار جذاب و دوست داشتنی کند که در این راه بسیار موفق بوده و توانسته است که استخر بادی کودک بزرگ پسرانه بست وی را با بهترین ظاهر و البته با کیفیت خوب تولید کند . در ادامه بیشتر به موارد مختلف استخر بادی کودک بزرگ پسرانه بست وی اشاره خواهیم کرد تا مشتریان فروشگاه سنتر اینتکس بتوانند بهتر خرید های خود را انجام دهند .

استخر بادی کودک بزرگ پسرانه بست وی به صورت گرد تولید شده است . استخر های بادی کودکان در طرح های مختلفی ساخته شده اند و شما می توانید با توجه به نیاز کودک و یا ظاهر استخر بادی ، از مدل های گرد ، مستطیلی و ... استفاده کنید . این استخر نیز به صورت دایره ای و با قطر 152 سانتی متر یعنی کمی بیشتر از یک متر و نیم ساخته شده است و می تواند محیطی بزرگ و یک استخر بزرگ بای کودکان باشد . همچنین ارتفاع استخر 30 سانتی متر است و بست وی به دلیل این ابعادی که برای استخر بادی کودک بزرگ پسرانه بست وی در نظر گرفته است ، آن را مناسب برای پسران بالای 3 سال تا زیر 8 سال دانسته و مشتریان را تشویق به این موضوع کرده است تا با در نظر داشتن رده های سنی استخر بادی ، آن ها را خریداری کنند . 

تنوع استخر بادی از نظر رده سنی در فروشگاه سنتر اینتکس وجود دارد و شما می توانید به راحتی بهترین و مناسب ترین استخر بادی را خریداری کنید . استخر بادی بزرگ پسرانه دارای طراحی سه طبقه ای است ، این طراحی سه طبقه ای به خوبی در تصویر محصول نمایان است و اگر دقت داشته باشید ، می بینید که این استخر بادی دارای بدنه ای تشکیل شده از سه حلقه می باشد که طراحی آن به صورت بادی است . یعنی این سه حلقه که می بینید طراحی بادی داشته و به یکدیگر متصل شده اند ، برای استفاده نیز نیاز است که این حلقه ها را راه اندازی کنید . دیواره بیرونی استخر های بادی دارای طراحی مرد عنکبوتی بوده و دیواره داخلی آن نیز قرمز رنگ است ، ولی کف استخر دارای رنگ آبی و بسیار زیباست .

ترکیب رنگ ها در ساخت استخر بادی کودک بزرگ پسرانه بست وی باعث زیبایی هر چه بیشتر استخر بادی شده است . این استخر از pvc با روکش طرح چرم تولید شده و کف آن دو لایه است . این محصول فاقد پمپ باد بوده و شما می توانید آن را از فروشگاه سنتر اینتکس تهیه کنید تا برای راه اندازی هرچه سریع تر استخر بادی از آن استفاده نمایید . راه اندازی و جابجایی استخر بادی کودک بزرگ پسرانه بست وی بسیار آسان است .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...