استخر بادی کودک بزرگ ویلایی با سرسره

bestway 53387

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
7,900,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک بزرگ ویلایی با سرسره از استخر های بازی کودکان شبیه به قلعه های بادی می باشد که دارای سرسره بادی بسیار بزرگی بوده که می تواند بازی های شاد دیگری را نیز به همراه داشته باشد . این استخر بادی از ابعاد بسیار بزرگی برخوردار بوده و به همین دلیل بیشتر برای استفاده در محیط های باز مانند حیاط ویلا ها و منازل کاربرد دارد و بزرگی آن می تواند فضای زیادی را برای بازی چندین کودک فراهم کند . شما دوست داران استخر های بادی بزرگ ویلایی طرح قلعه بازی می توانید این محصولات بی نظیر و با کیفیت بادی را از فروشگاه سنتر اینتکس با بهترین قیمت خریداری کنید .

استخر بادی کودک بزرگ ویلایی با سرسره ، محصولی طراحی شده به صورت بادی می باشد که شرکت بست وی آن را در ابعاد بسیار بزرگ و در سال جدید 2022 طراحی کرده است تا این محصول به یکی از بزرگ ترین وسایل بازی با طراحی بادی تبدیل شود . این استخر بادی دارای طول 710 سانتی متری و عرض 310 سانتی متری می باشد که همین موضوع نشان از بزرگ بودن آن داشته و به همین دلیل تا 10 کودک می توانند در کنار هم از استخر بادی کودک ویلایی سایز بزرگ استفاده کنند . این استخر بادی دارای یک ویژگی بسیار عالی بوده که آن هم سرسره بادی می باشد که شاید نمونه آن ها را در پارک ها دیده باشید . تعداد سرسره ها دو عدد می باشد که دو کودک می توانند در کنار یکدیگر سر خورده و به داخل استخر بیوفتند . این استخر عمق کمی دارد و به همین دلیل کودکان سنین پایین نیز می توانند از استخر بادی کودک بزرگ ویلایی با سرسره استفاده کنند . این استخر شامل چندین آبپاش می باشد که فوران آب ایجاد کرده و می تواند فضایی خنک و عالی را برای بازی کودکان فراهم کند . این استخر شامل کیسه بوکس ها و توپ های آویزانی است که می توانند از آن ها نیز برای بازی های بیشتر خود استفاده کنند . پله هایی که برای بالا رفتن از سرسره بادی طراحی شده است ، شبیه به صخره بوده که کودکان را به چالش می کشد . شما می توانید این محصول بادی سایز بزرگ پر طرفدار را از فروشگاه اینتکس سنتر با بهترین قیمت خریداری کنید . همچنین این محصول شامل گارانتی تعمیر بوده و به همراه پمپ باد برقی به فروش می رسد .

 نوع خانگی
 طول  710 سانتی متر
 عرض  310 سانتی متر
 ارتفاع 265 سانتی متر
 ظرفیت 10 نفر
 جنس بدنه  PVC ضخیم چند لایه
 وزن 32.8
 اقلام همراه دفترچه راهنما، برچسب تعمیرات
 دارای کیسه بوکس و توپ بادی
 کد محصول  Bestway 53387

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...