استخر بادی کودک بزرگ آبی

intex 58460

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک بزرگ آبی با برترین کیفیت برای استفاده در محیط های خانگی و حیاط های شخصی با ارزان ترین قیمت در تنها نمایندگی رسمی فروش محصولات بادی اینتکس

استخر بادی بزرگ آبی یکی از جدید ترین استخر های بادی عمیق و تفریحی کودکان و نوجوانان بوده که به تازگی توسط شرکت بزرگ اینتکس تولید و عرضه بازار جهانی شده است. این محصول از نظر ابعاد یکی از بزرگترین استخر های بادی برای کودکان بوده که از کیفیت ساخت بسیار مناسبی مطابق با استاندارد های جهانی برخوردار می باشد که به همین طریق توانسته یکی از مناسب ترین گزینه ها برای تفریحات آبی و تابستانه کودکان و همچنین نوجوانان در فضای باز خواهد بود. طراحی و ارگونومی ساخت این استخر همانطور که در تصویر ملاحظه می کنید به صورت مستطیلی بوده و از طراحی بدنه طرح دار با اشکال دریایی بهره مند می باشد. دیگر نکات در رابطه با خصوصیات این محصول لازم به ذکر است که ساختار این استخر به صورت لایه ای از 3 طبقه بادی طراحی شده که به صورت پرس شده بر روی هم قرار گرفته، همچنین بر روی هر یک از این لایه ها دارای یک محفظه باد مجزا می باشد که  تنها کافیست با تهیه یک پمپ باد دستی اقدام به راه اندازی آن در کوتاه ترین زمان ممکن کنید. جنس بدنه این استخر که یکی از آیتم های مهم در خرید آن می باشد، بر گرفته از پلاستیک PVC و طرح چرم می باشد شرکت اینتکس برای دوام و استحکام کالا، تمام بخش های آن را به صورت ضخیم و دو لایه تولید کرده که این امر باعث شده مقاومت استخر در برابر هرگونه شرایط جوی و دما و فشار آب بالا برود تا در برابر فشار های ناشی از تکیه دادن بر روی لبه نیز از استحکام بالایی برخوردار باشد. همچنین با خیالی آسوده می توانید در فضای باز و در فصول گرما و سرما بدون هچگونه آسیب پذیری بر روی بدنه از آن استفاده کنید. علاوه بر این به همراه این استخر بادی می توانید یک برچسب تعمیر برای ترمیم آسیب دیدگی های جزئی و 48 ساعت ضمانت تست از نمایندگی اینتکس با نازل ترین قیمت خریداری نمایید. 

 نوع خانگی و سفری
 طول 262 سانتی متر
 عرض 175 سانتی متر
 ارتفاع 60 سانتی متر
 ظرفیت آب 770 لیتر
 پمپ باد ندارد
 جنس بدنه PVC رنگی
 جنس کف PVC دو لایه و ضخیم
 وزن  10.6 کیلو گرم
 کد محصول intex 58460

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...