استخر بادی کودک با کف طرح دار

bestway 51061

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
790,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک با کف طرح دار با جنس و بدنه ای بسیار مقاوم و ساختاری مستحکم، ضمانت تست کالا و اقلام همراه در تنها نمایندگی فروش محصولات بادی

استخر بادی کودک با کف طرح دار از جمله جدیدترین نمونه های استخر های بادی بوده که توسط کمپانی بزرگ بست وی طراحی و به بازار های جهانی عرضه شده است. این محصول با توجه به ارگونومی ساخت استاندارد بدنه برای استفاده تمامی افراد کمتر از 3 سال توصیه می شود چرا که وزن و ابعاد آن به گونه ساخته شده که فقط کودکان و خرسالان می توانند در آن جای گیرند و به بازی، آب تنی و یا حتی برای استحمام بپردازند. بدنه این محصول همانطور که میبینید به صورت دو رنگ صورتی و آبی طراحی شده تا بتوانید برای کودکان پسر و یا دختر رنگ مخصوص خودشان را تهیه کنید، علاوه بر این در بخش داخلی محصول نیز از طرح های عروسکی و فانتزی استفاده شده تا کودک در هنگام بازی احساس خوشایندی داشته باشد. برای تولید بدنه این محصول بادی نیز از مرغوب ترین نو پی وی سی استفاده شده که از نرمی و انعطاف پذیری بالایی برخودار بوده که به همین دلیل می توانید از این استخر کوچک در تمامی فضاهای باز و یا سرپوشیده با آسودگی خاطر تمام استفاده نمایید زیرا تغییرات شرایط آب و هوایی و اشعه نور خورشید تاثیری بر طول عمر محصول نخواهد داشت. راه اندازی آن نیز در کمترین زمان ممکن از طریق دریچه های نصب شده بر روی محصول امکان پذیر خواهد بود. شما خریداران میتوانید با مراجعه به فروشگاه اینتکس و یا سایت اینتکس این محصول را با قیمت و کیفیتی مناسب خریداری نمایید.

 نوع خانگی و سفری
 قطر 61 سانتی متر
 ارتفاع 15 سانتی متر
 ظرفیت آب  21 لیتر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 پمپ باد ندارد
 برچسب تعمیر دارد
 وزن کالا 1.3 کیلو گرم
 کد محصول  bestway 51061

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...