استخر بادی کودک با کف بادی

Per-087

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,200,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک با کف بادی محصولی جدید و ایده آل، با بدنه ای از جنس PVC، ارزان قیمت و مقرون به صرفه،دارای گارانتی تست کالا و خدمات پس از فروش

استخر بادی کودک با کف بادی از محصولات جدید و با کیفیتی است که به دلیل داشتن طرح و نقش های ساده و جذاب، توانسته مورد توجه بسیاری از افراد قرار بگیرد. در همین خصوص باید عنوان کرد که این کالا با بهره گیری از طرح و نقش مستطیلی و همچنین ساختاری سه لایه بوده و به گونه ای شکل گرفته که به صورت هم اندازه و پرس شده بر روی هم قرار گرفته اند که هر یک از این لایه ها به صورت جداگانه و کاملا اختصاصی، از طریق یک پمپ مخصوص راه اندازی خواهد شد. در کنار این موارد ها باید به بدنه آبی رنگ این محصول نیز اشاره نمود که به صورت یکدست و جذاب همراه با طرح های ساحلی طراحی شده که قطعا عاملی مهم برای تشویق کودکان به بازی و آب تنی های تابستانه خواهد بود. جنس بدنه این استخر بادی کودک از مرغوب ترین نوع بدنه به نام  پی وی سی  به شکل چرم و براق تهیه شده است، لازم به ذکر است پی وی سی یکی از رایج ترین جنس های استفاده شده در تولید محصولات بادی می باشد و این استفاده متداول در ساخت محصولات بادی، به دلیل کیفیت و مقاومت بالا در کنار نرمی و انعطاف پذیری ایده آل می باشد. علاوه بر این شرکت سازنده برای استحکام و جلوگیری از آسیب کالا، بخش کف آن را نیز از پی وی سی بادشو و چند لایه استفاده کرده است که عامل سبب می شود در هنگام استفاده در برابر فشار و تماس با سطح زمین از مقاومت بسیار بالایی برخوردار باشد تا با خیالی آسوده در تمام فضاها و مکان های مسافرتی مورد استفاده قرار دهید. در رابطه با ابعاد و سایز این استخر بادی باید عنوان کرد اکه این محصول بسیار سبک بوده و موانعی برای جا به جایی و حمل آن برای شما ایجاد نخواهد کرد و می توانید به راحتی آن را در تمام محیط و مسافرت ها، همراه خود داشته باشید. هم امنون برای ثبت سفارش این محصول بادی می توانید به ساده ترین روش از طریق سایت و یا فروشگاه مرکزی محصولات بادی اینتکس به صورت آنلاین و حضوری اقدام به خرید آن کنید. 

 نوع تفریحی
 طول 143 سانتی متر
 عرض 101 سانتی متر
 ارتفاع 35 سانتی متر
 ظرفیت آب 180 لیتر 
 جنس بدنه پی وی سی رنگی 
 وزن 1.7 کیلو گرم
 پمپ باد __
 کد محصول Per-087

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...