استخر بادی کودک با طرح کفشدوزک

intex 30001

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک با طرح کفشدوزک محصولی با کیفیت و مقاوم برای استفاده کودکان و خردسالان، قابل استفاده به عنوان استخر توپ بادی و وان بادی در تمام محیط های خانگی

استخر بادی کودک با طرح کفشدوزک نمونه ای دیگر از محصولات با کیفیت از شرکت اینتکس می باشد که با بهره گیری از بهترین متریال و مواد، برای راحتی مصرف کننده تولید و عرضه کرده است. در ابتدا در خصوص طراحی و ارگونومی این استخر بادی باید عنوان کرد که با ظاهری مستطیلی همراه با اشکالی گرافیکی برای روحیه و شادی کودکان نقش گرفته است تا کودک در هنگام استفاده نرمی و راحتی را در داخل این استخر احساس کند. ساختار کلی این محصول همانطور که در تصویر مشاهده می کنید به صورت چهار لایه و طبقه ای روی هم قرار گرفته اند که در اندازه های یکسان بر روی هم پیاده سازی شده اند. شما می توانید تنها با تهیه یک پمپ باد دستی و مخصوص محصولات بادی به ساده ترین روش و سریع ترین زمان از طریق مخزن های باد نصب شده بر روی بدنه اقدام به پر کردن هوای درون آن کنید. هم چنین از این محصول به عنوان استخر توپ و وان بادی کودک نیز می توان بهره برد که از این نیز دیگر خصوصیات ممتاز این کالا به شمار می رود. جنس بدنه استخر های بادی یکی از مهمترین ویژگی هایی می باشد که در هنگام خرید محصول باید به آن توجه کرد زیرا تاثیر بسزایی در بالا بردن استحکام محصول خواهد داشت. جنس بدنه این استخر بادی از پی وی سی طرح چرم تهیه شده که علاوه بر کیفیت و مقاومت بالایی که در برابر فشار و ضربه از خود به نمایش می گذارد، دارای نرمی و انعطاف پذیری ایده آلی نیز می باشد. همچنین به منظور بالا بردن استحکام این محصول بخش زیرین آن را به صورت دو لایه و ضخیم ساخته اند تا خیال شما را از بابت کیفیت ساخت این استخر بادی راحت سازد. شما هم اکنون می توانید این استخر بادی کودک را با قیمت مناسب و گارانتی سلامت از سایت اینتکس به همراه نصب و راه اندازی آسان و برچسب تعمیر دریافت نمایید. 

 نوع خانگی و سفری
 طول 120 سانتی متر
 عرض 95 سانتی متر
 ارتفاع45 سانتی متر
 ظرفیت 190 لیتر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 پمپ ندارد
 برچسب تعمیر دارد
 کد محصولintex 30001

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...