استخر بادی کودک با طرح پارک آبی

bestway 53349

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک با طرح پارک آبی محصولی کامل و جذاب، برای سنین کودک و خردسال، قابل استفاده در حیاط منازل، ویلا، مهد کودک ها و...

استخر بادی کودک با طرح پارک آبی  از سری استخر های بادی مهیج مناسب کودکان می باشد که قادر است کودکان شما را ساعت ها سرگرم نماید. این استخر بادی بی شک از محصولات دوستداشتنی و کاربردی در نمایندگی اینتکس می باشد که توانسته در مدت زمان اندکی توجه بسیاری از کودکان و والدین را برای خرید و سفارش این محصول جذب کند. برای برسی این استخر بادی از اولین مواردی که باید به آن اشاره کرد، نوع طراحی و زیبایی محصول می باشد که این استخر بادی با دارا بودن دو استخر مجزا با ابعاد متفاوت، بسیار مناسب برای کودکان 1 تا 6 سال باشد. همانطور که مشاهده می کنید برای این استخر بادی کودک یک سرسره بزرگ در نظر گرفته شده است تا هیجان و شادی را برای کودک شما در هنگام مصرف به ارمغان آورد. البته به منظور سهولت در استفاده از این سرسره برای آن پله و دستگیره هایی طراحی شده است تا کودک با استفاده از آن به راحتی قادر به بالا رفتن و استفاده از سرسره باشد. همچنین یک عدد آبپاش نیز در قسمت جلویی این کالا تعبیه شده تا در حین تفریح، شادی و هیجان را برای کودک شما به ارمغان آورد. لازم به ذکر است برای راه اندازی کالا نیز چندین دریچه باد، در قسمت های مختلف این استخر بادی تعبیه شده است تا بواسطه آن و یک پمپ باد مخصول بتوانید در سریع ترین زمان اقدام به نصب این کالا بادی کنید. از دیگر مواردی که باید به آن اشاره نمود، جنس و کیفیت محصول و همچنین دوام و ماندگاری کالا خواهد بود، زیرا محصولی با کیفت بالا را می توانید در هر مکانی مورد استفاده قرار داد. رویه این استخر از PVC طرح چرم در نظر گرفته شده که شرکت سازنده برای ایجاد مقاومت در برابر پوسیدگی، قسمت های کناری و کف آن از PVC دو لایه تهیه کرده است تا در حین استفاده و یا جا به جایی دچار ساییدگی و آسیب دیدگی نشود و شما خریداران بتوانید از آن با خیالی آسوده در فضای باز استفاده کنید. البته گفتنی است در صورت بروز هر گونه آسیب دیدگی می توانید آن را با استفاده از برچسب های مخصوص، اقدام به تعمیر نموده و مجددا مورد استفاده قرار دهید. هم اکنون برای خرید این محصول بی نظیر می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی از طریق نمایندگی اینتکس اقدام نمایید یا با استفاده از شماره های درج شده در سایت سفارش خود را ثبت کنید تا در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید. 

 

 نوع تفریحی
 طول 448 سانتی متر
 عرض  311 سانتی متر
 ارتفاع 266 سانتی متر
 ظرفیت  5 کودک
 جنس بدنه PVC ضخیم 
 پمپ باد _
 وزن  12 کیلو گرم
 ویژگی ها  دارای سرسره بادی
 دارای محافظ بادی
 دارای آبپاش متصل به بدنه
 دارای پله و سکوی بالا رونده
 راه اندازی سریع در کمتر از 2 دقیقه
 کد محصول  bestway 53349

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...