استخر بادی کودک با طرح هواپیما

intex 57102NP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4%
750,000
720,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک با طرح هواپیما با نازل ترین قیمت و بالاترین کیفیت، تولید و پخش از نمایندگی بزرگ اینتکس، ارسال رایگان

استخر بادی کودک با طرح هواپیما از سری محصولات تفریحی کودکان می باشد که توسط شرکت محبوب اینتکس طراحی و عرضه شده است. این تشک بادی با توجه به طراحی زیبا و متفاوت خود توانسته در مدت زمان اندکی به فروش فوق‌ العاده ای دست یابد و توجه بسیاری از کودکان را به خود جلب نماید. این محصول نقش هواپیما بر روی بدنه خود طراحی شده و دارای چند رنگ سفید و نارنجی به صورت دو رنگ تهیه شده که برای کودکان از جذابیت بالایی برخوردار بوده و قادر است ساعت ها آن ها را سرگرم خود نماید. همانطور در تصویر مشاهده می کنید این استخر بادی به صورا طبقه ای و لایه ای ساخته شده که هر طبقه توسط محفظه باد مجزا توسط یک پمپ باد مخصوص به آسانی راه اندازی خواهد شد، بخش کف محصول نیز بادشو بوده تا نشیمنگاه کودک حین آبت تنی و بازی از نرمی و راحتی برخوردار باشد و دچار لیز خوردگی آن ها به درون آب نشود. جنس بدنه کالانیز امری مهم در فروش محصولات بادی می باشد چرا که تضمینی بر دوام و طول عمر کالا در استفاده طولانی مدت شما خواهد بود. این استخر بادی ساخته شده از PVC دو لایه با ضخامت بالا تشکیل شده که بخش های کناری و کف آن نیز از همین جنس بهره گیری شده تا شما خریدان بتوانید از این کالا در هر فضا و مکانی با هر شرایط آب و هوایی استفاده کنید. همچنین به دلیل حجم و ابعاد استانداردی که دارا می باشد می توانید این محصول را به آسانی جا به جا نموده و در سفر های ود نیز همراه خوبی را برای کودکان خود فراهم سازید. هم اکنون می توانید این محصول بادی را با کیفیتی فوق العاده و ظاهری دوستداشتنی برای کودکان خود، از نمایندگی اینتکس تهیه نمایید. 

وعخانگی
طول85 سانتی متر
عرض85 سانتی متر
ارتفاع23 سانتی متر
ظرفیت آب57 لیتر
جنس بدنهپی وی سی طرح دار
پمپ باد__
گارانتی48 ساعت
کد محصولintex 57102NP

استخر بادی کودک با طرح هواپیما یک محصول بادی طراحی شده برای تفریح و بازی های آبی کودکان می باشد که شرکت اینتکس برای علاقه مندی بسیار بیشتر کودکان به استفاده از استخر بادی ، بدنه استخر را با طراحی کارتونی هواپیما تولید کرده است و فروشگاه سنتر اینتکس نیز آن را با عنوان استخر بادی کودک با طرح هواپیما قرار داده است تا مشتریان عزیز بتوانند این استخر زیبا و دوست داشتنی را برای کودکان خود تهیه کنند . 

استخر بادی کودک با طرح هواپیما ابعاد کوچکی داشته و به همین دلیل نیز برای کودکان سنین پایین و خردسالان مناسب می باشد . این استخر به صورت مربعی بوده و طول و عرض آن 85 سانتی متر است . هدف شرکت اینتکس برای تولید استخر بادی کودک با طرح هواپیما استفاده از آن برای تفریحات آبی کودکان و همچنین حمام کردن آن ها می باشد . به همین دلیل نیز ابعاد استخر را کوچک تر در نظر گرفته است تا بتوانید از استخر در داخل حمام نیز استفاده کنید . 

به دلیل اینکه استخر بادی دارای بدنه ای بادی و نرم است ، می تواند یک محیط ایمن تری را برای کودکان در فضای لغزنده ای همچون حمام ایجاد کند تا کودکان راحت تر و والدین بدون استرس و با خیالی راحت تر کودکان را به حمام ببرند و آن ها را تشویق به بازی یا حمام رفتن کنند . از ویژگی های بسیار خوبی که می توان در رابطه با استخر بادی کودک با طرح هواپیما اشاره نمود ، استفاده از طراحی بادی می باشد که باعث شده است تا در صورت برخورد کودکان با کف استخر آسیبی نبینند و همچنین در صورت نشستن در کف استخر ، حس خوب و نرمی را تجربه کنند . 

بخش بیرونی استخر بادی کودک با طرح هواپیما همانطور که اشاره شد به صورت طراحی کارتونی هواپیما می باشد و بالای استخر یعنی لبه ها نیز به رنگ نارنجی است . اما بخش داخلی استخر یعنی دیواره های داخلی رنگ سفید داشته و بخش کف استخر همانطور که اینتکس اغلب رنگ کف تمامی استخر های بادی خود را آبی در نظر می گیرد ، کف این استخر را نیز آبی در نظر گرفته است تا جلوه بهتری به استخر در هنگامی که با آب پر شده است بدهد . 

برای اینکه از استخر بادی استفاده کنید باید استخر را باد کنید ، سه دریچه باد در بدنه استخر بادی وجود دارد که یکی از آن ها در کف استخر و دو دریچه باد دیگر در هر لایه بدنه استخر قرار دارد و شما می توانید از آن طریق با کمک پمپ باد و یا هر روشی استخر را باد کنید . پس از راه اندازی می توانید استخر را با آب پر کنید تا کودکان بتوانند بازی کنند . شما می توانید استخر را با آب گرم نیز پر کنید . ظرفیت استخر بادی کودک با طرح هواپیما 57 لیتر است . استفاده از این استخر در محیط های باز مانند حیاط و یا مسافرت امکان پذیر است . محصول دارای گارانتی 48 ساعته فروشگاه سنتر اینتکس می باشد .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...