استخر بادی کودک با طرح مزرعه

intex 57455

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6%
1,790,000
1,700,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک با طرح مزرعه دارای دوام و طول عمر بالا، با کیفیت و مقرون به صرفه، برای استفاده سنین 1 تا 6 سال، قابل خرید از فروشگاه آنلاین اینتکس

استخر بادی کودک با طرح مزرعه از سری محصولاتی که به تازگی تولید شده و قطعا چندین مزیت کاربردی و منحصر به فرد را در اختیار خانواده ها و کودکان قرار داده است، زیرا طراحی شکیل و دارا بودن آپشن های حرفه ای و همین طور رنگ بندی های زیبا سبب شده محصولی فوق العاده و محبوب ساخته شود. ساختار کلی و ارگونومی صورت گرفته در این استخر بادی به شکل بیضی بوده و از خانه بادی کوچک در داخل خود بهره می برد که می توانند از آن به عنوان چادر بازی نیز بهره گرفت تا کودک درون آن به بازی و سرگرمی های کودکانه خود بپردازد، همچنین به دلیل ابعاد بزرگ، می تواند پذیرای 2 تا 3 کودک و خردسال بطور همزمان باشد. از ویژگی های دیگر در طراحی بدنه این محصول می توان به داشتن عروسک های بادی و رنگ بندی های شاد و جذاب اشاره کرد که مناسب با روحیه کودکان شکل گرفته است تا در هنگام استفاده احساس خوب و فوق العاده ای را تجربه کنند. علاوه بر این موارد باید عنوان کرد در قسمت جلویی این استخر، یک آبپاش بادی تعبیه شده که تنها کافیست با وصل یک شلنگ آب آن را به راحتی راه اندازی کرده و لذت ببرید. از سوی دیگر در پروسه تولید این استخر بادی از رایج ترین و مرغوب ترین اجناس موجود در تولید محصولات بادی به نام PVC استفاده شده است که نوع از ساختار به دلیل نرمی و انعطاف پذیری بالایی که دارد، بسیار با دوام و سازگار با محیط زیست می باشد. علاوه بر این بخش کف این محصول به دلیل تماس پیوسته با سطح زمین و تحمل تمامی فشارهای وارده به صورت دولایه انتخاب شده تا بتوانید با خیالی آسوده در تمامی فضاهای باز و سرپوشیده استفاده نمایید. گفتنی است نمایندگی اینتکس محصولات بادی خود را همراه با خدمات و اقلام مراقبتی عرضه می کند تا شخص مصرف کننده بدون هیچ نگرانی از این استخر بادی بهره ببرد، به همین منظور این کالا را همراه با 48 ساعت گارانتی تست و یک چسب تعمیر برای ترمیم آسیب دیدگی ها جزئی در اختیار شما قرارداده می شود. هم اکنون در صورت تمایل به خرید این استخر بادی می توانید به صورت حضوری و یا آنلاین اقدام به ثبت سفارش خود کنید. 

 نوع تفریحی
 طول 205 سانتی متر
 عرض 185 سانتی متر
 ارتفاع 142 سانتی متر
 ظرفیت آب 150 لیتر 
 جنس بدنه PVC با رویه طرح چرم
 پمپ باد _
 ویژگی ها قابل حمل
 داراي قلعه بادی سرخود
 دارای اشکال بازی
 دارای آبپاش سرخود
مناسب سنین زیر 1 تا 6 سال
  کد محصول  intex 57455

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...