استخر بادی کودک با طرح ماشین

intex 1104

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک با طرح ماشین از مقرون به صرفه ترین و مناسب ترین استخر های بادی، با وزنی سبک و قابل حمل در تمامی محیط های خانگی

استخر بادی کودک با طرح ماشین یک محصول بی نظیر و مهیج برای استفاده کودکان و خردسالان می باشد که با خصوصیات فوق العاده خود توانسته در دسته بندی پر فروش ترین محصولات موجود در بازار ایران قرار گیرد. از اولین مواردی که در حین خریداری محصولات تفریحی برای کودکان از توجه بسیاری برخوردار است، شکل ظاهری و نوع طراحی آن می باشد زیرا می بایست کاملا متناسب با سلیقه و روحیه کودکان طراحی گردد. این استخر همانطور که در عنوان آن ذکر شده است به صورت یک ماشین طراحی شده که دارای نقش های گرافیکی و رنگ های شاد آبی و زرد به همراه یک فرمان و دو عدد دستیگره پلاستیکی طراحی شده تا در هنگام استفاده فرزندان شما یک محصول سرگرم کننده را در اختیار داشته باشند. برای این محصول یک عدد سایه بان بادی سر خود نیز در نظر گرفته شده است که این امکان را فراهم می آورد کودک شما قادر خواهد ساخت در زیر نور آفتاب، بدون هیچگونه آفتاب سوختگی استفاده کند. همچنین از دیگر ویژگی های یک محصول بادی خوب می توان به داشتن ابعاد و وزن مناسب آن اشاره نمود زیرا محصولاتی با این ویژگی را می توان به راحتی در هر محیطی مورد استفاده قرار داد. جنس بدنه یکی از مهمترین آیتم های خرید برای محصولات بادی می باشد که در این محصول نیز از اهمیت بالایی برخوردار بوده است. جنس بدنه این کالا ساخته شده از جنس پلاستیک PVC با روکش چرم و رنگی استفاده شده است که این نوع از اجناس دارای ضخامت بالایی جهت استفاده راحت در برابر شرایط جوی، فشار و دمای متفاوت آب بوده است که به سادگی آسیب نخواهد دید. البته بدنه این محصول قابلیت تعمیر نیز خواهد داشت تا با خیالی آسوده در هر فضا و مکانی مورد استفاده قرار دهید. هم اکنون اگر قصد خرید استخر بادی کودک را دارید می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام به خرید آن در سایت و فروشگاه اینتکس کنید. 

 نوع تفریحی , خانگی
 طول 107 سانتی متر
 عرض 102 سانتی متر
  ارتفاع 99 سانتی متر
 ظرفیت 42 لیتر
 جنس PVC طرح چرم
 وزن کالا 1.5 کیلو گرم
 پمپ باد 1.5 کیلو گرم
 کد محصول intex 1104

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...