استخر بادی کودک با طرح قو

intex 35789

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک با طرح قو از محصولات پر فروش برای این گروه سنی با نازل ترین قیمت و کیفیت عالی توسط نمایندگی سنتر اینتکس عرضه به بازار جهانی ایران شده است

استخر بادی کودک با طرح قو یکی از منحصر به فرد ترین و محبوب ترین استخر های بادی پر فروش شرکت اینتکس، که از بدو ورود خود به بازار های ایران به فروش بسیار بالایی دست یافته. با این استخر کودک می توانید کودکان خود را تا ساعت های طولانی به یک تفریح و آب تنی لذت بخش دعوت کنید و اوقات خوشی را فراهم سازید. طراحی این محصول بادی از دیگر مزایای آن محسوب می شود که به صورت یک قو سفید ساخته شده که این نوع از طراحی مورد پسند بسیاری از کودکان واقع شده. همچنین بدنه آن به رنگ سفید بوده و برای واقعی جلوه دادن آن ، دو بال سفید رنگ نیز در دو بخش اطراف این محصول تعبیه شده که زیبایی کالا را چندین برابر کرده است. در رابطه با بدنه این استخر بادی لازم به ذکر است که برای آسودگی خاطر شما خریداران، شرکت اینتکس این محصول را از وینیل تولید نموده که یکی از اجناس مخصوص محصولات بادی تفریحی بوده که دارای مقاومت قابل قبولی در برابر دما آب و نور و گرمای آفتاب می باشد به همین دلیل می توان با خیالی آسوده از این استخر در فضای باز استفاده نمود. همچنین جنس بدنه این استخر نیز دارای انعطاف بالایی بوده که امکان جمع شدن آن در حجم بسیار کمی امکان پذیر بوده تا در سفر های خود نیز استفاده نمایید. در صورت آسیب دیدگی نیز توسط برچسب تعمیراتی که در کنار کالا عرضه می شود می توانید به راحتی اقدام به تعمیر آن کنید. برای راه اندازی این استخر نیز می بایست ابتدا یک پمپ باد متناسب با این استخر را تهیه کرده و از طریق دریچه باد موجود بر روی بدنه هوای درون آن را در سریع ترین زمان ممکن پر کنید. هم اکنون می توانید این استخر بادی را با داشتن 48 ساعت مهلت تست توسط نمایندگی اینتکس خریداری کنید. 

 نوع تفریحی _ خانگی
 ظرفیت 101 لیتر
 قطر 120 سانتی متر
 ارتفاع  35 سانتی متر
 جنس بدنه وینیل دو لایه
 پمپ __
 ساک حمل __
 برچسب تعمیرات دارد
 کد محصول intex 35789

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...