استخر بادی کودک با طرح قلعه دریایی

intex 57139

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
2,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک با طرح قلعه دریایی از سری محصولات جدید و کاربردی برای استفاده در تمام محیط های خانگی و ویلایی، ارسال رایگان به سراسر کشور

استخر بادی کودک با طرح قلعه دریایی یکی دیگر از محصولات مخصوص برای سرگرمی های آبی و توپی کودکان بوده که ساخته شده از بهترین و مرغوب ترین اجناس و کیفیت می تواند گزینه فوق العاده ایی برای استفاده در فضا های باز مانند حیاط، ویلا، باغ و... استفاده نمود. این محصول با طراحی منحصر به فرد و جدید به همراه ویژگی هایی متفاوت همراه با اجزا و اسباب بازی های شاد و سرگرم کننده برای رویه کودکان 3 تا 6 سال می باشد که باعث می شود محصولی عالی برای دوستداران و خریداران استخر های بادی باشد. ظاهر این محصول به شکل یک قلعه دریایی طراحی شده که اجزای آن شامل یک صدف دریایی، عروسک پری دریایی، یک حلقه بادی، تاج بادی شفاف و یک سرسره بادی برای سرگرمی بیشتر کودکان طراحی شده است. در رابطه با جنس بدنه این محصول باید عنوان کرد که یکی از مقاوم ترین استخر های بادی می باشد که به دلیل کیفیت و مقاومت بالا به سادگی آسیب نخواهد دید و می توان سالیان سال از این آن بدون هیچگونه پوسیدگی و ساییدگی در تمامی فضاها استفاده کرد. جنس بدنه این استخر بادی از PVC طرح چرم با روکش برزنتی طراحی شده که این نوع از اجناس به دلیل کیفیت و استحکام بالا توانسته مقاومت بالایی در برابر نوسانات آب و هوایی، تابش اشعه نور خورشید، رطوبت و دمای آب از خود نشان می دهد.  در راه اندازی آن می توان گفت که نصب این استخر کمتر از از 4 دقیقه زمان امکان پذیر خواهد بود، تنها کافیست  آن را بر روی یک سطح صاف قرار داده و سپس با استفاده از پمپ بادهای دستی و یا برقی مجزا اقدام به باد کردن آن از طریق محفظه های تعبیه شده بر روی بدنه محصول کنید. شما می توانید این استخر بادی کودک را به همراه اقلام همراه، 48 ساعت ضمانت تست، دفترچه راهنما و یک بر چسب تعمیر از طریق نمایندگی اینتکس اقدام به سفارش محصول کنید. 

 نوع خانگی و سفری
 طول279 سانتی متر
 عرض 160 سانتی متر
 ارتفاع 140 سانتی متر
 ظرفیت آب 400 لیتر
 جنس بدنه پی وی سی
 پمپ __
 گارانتی 48 ساعت
 کد محصول  intex 57139

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...