استخر بادی کودک با طرح قلعه

Bonzai 5498

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک با طرح قلعه عرضه شده در فروشگاه اینترنتی محصولات بادی اینتکس، با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت همراه با ارسال رایگان به تمام نقاط کشور

استخر بادی کودک با طرح قلعه یکی از مناسب ترین گزینه ها برای تفریحات توپی و آبی کودکان بوده که با ساختاری شیک و کاملا کودک پسند، توسط نمایندگی بزرگ سنتر اینتکس عرضع و روانه بازار جهانی ایران شده است، که به دلیل ابعادی مناسب برای سنین کودکان و خردسالان و همچنین کم حجم بودن، توانسته یک محصول محبوب در نزد والدین باشد تا آن را به عنوان هدیه ای دوستداشتنی تقدیم فرزندان خود کنند. طراحی و ساخت این استخر بادی به صورت 8 ضلعی بوده که از دیواره های بادی طرح قلعه بر روی خود بهره مند می باشد که نقشی مهم در زیبایی این محصول داشته است. همانطور که ملاحضه می کنید بدنه اصلی این استخر به رنگ بنفش تهیه شده که بر روی آن از اشکالی جذاب و دوستداشتنی از گل و برگ های رنگی نقش گرفته است، علاوه بر این در کنار رنگبندی زیبایی این استخر، یک عدد آبپاش با طرح اسب دریایی بر روی بدنه این استخر نصب شده که با وصل کردن یک شلنگ آب به درون مخزن مخصوص خودش به راحتی راه اندازی خواهد شد تا یک آب تنی مهیج و متفاوت را برای کودکان به ارمغان آورد. همچنین گفتنی است برای راه اندازی این استخر می بایست یک پمپ باد مخصوص محصولات بادی به صورت جداگانه و متناسب با اندازه دریچه های نصب شده روی بدنه تهیه کرده و با وصل آن به درون مخزن در سریع ترین زمان اقدام به راه اندازی کنید. جنس بدنه این محصول بادی نیز همانند دیگر محصولات بادی از نوع پلاستیک PVC بوده که این نوع جنس بدنه کیفیت و ضخامت خوبی داشته به همین دلیل در برابر دمای مختلف آب و همچنین قرار گرفتن در معرض نور آفتاب مقاومت لازم را خواهد داشت، البته در کنار این محصول برچسب تعمیرات وجود دارد که در مواقع آسیب دیدگی بتوانید از آن استفاده کنید. همچنین باید عنوان کرد این اجناس به دلیل داشتن نرمی و انعطاف بالا، امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر را فراهم می سازد به همین دلیل به راحتی در هر مکانی قابل حمل و جا به جایی خواهد بود. این کالا را می توانید با 48 ساعت مهلت تست و قیمتی مناسب از نمایندگی اینتکس تهیه نمایید. 

 نوع تفریحی
 طول 165 سانتی متر
 عرض  140 سانتی نتر
 ارتفاع 96 سانتی متر
 ظرفیت آب 140 لیتر 
 جنس بدنه PVC ضخیم و طرح دار
 پمپ باد _
 وزن 1.6 کیلو گرم
 کد محصول  Bonzai 5498

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...