استخر بادی کودک با طرح قایق دزدان دریایی

intex 48663

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,680,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک با طرح قایق دزدان دریایی موجود در معتبر ترین نمایندگی محصولات بادی اینتکس، با قیمتی مقرون به صرفه و ارزان

استخر بادی کودک با طرح قایق دزدان دریایی محصولی با ظاهری جذاب و دوستداشتنی از رنگ های شاد می باشد که همراه با اسباب بازی های بادی سرخود و مجزا برای سرگرمی بیش تر کودکان توسط برند بزرگ اینتکس طراحی و تولید شده است. در رابطه با خصوصیات این استخر بادی لازم به ذکر است، یکی از مهم ترین مواردی که در حین خریداری محصولات کودکان می بایست به آن توجه نمود، شکل ظاهری و نوع طراحی محصول می باشد زیرا علاوه بر زیبایی محصول مورد نظر بر کارایی آن نیز تاثیر بسزایی خواهد داشت. بدنه این استخر به رنگ زرد تولید شده که طراحان و متخصصین شرکت برای ایجاد بستری شاد و مفرح برای کودکان این استخر بادی را به همراه اقلامی همانند تور بسکتبال، توپ پلاستیکی، صندوقچه بادی و یک عروسک دزد دریایی طراحی کرده اند که یک گزینه عالی برای استفاده های روزمره کودکان می باشد تا اوقات و فراغت متفاوتی را تجربه کنند. همچنین به منظور استفاده از این محصول ابتدا می توانید با استفاده از انواع پمپ های دستی و یا برقی، از طریق دریچه های نصب شده بر روی بدنه استخر آن را راه اندازی کنید. علاوه بر همه موارد ذکر شده دیگر نکات مهم در مورد این استخر بادی، اشاره به جنس و کیفیت بدنه محصول دارد زیرا تمامی محصولات هرچند زیبا ولی فاقد کیفیت در مدت زمان کوتاهی از بین خواهد رفت که شرکت اینتکس در همین راستا بدنه این استخر را از جنس PVC رنگی در نظر گرفته که این نوع از اجناس در برابر نور خورشید، عامل محیطی، رطوبت، پوسیدگی و ضربه از مقاومت بالایی برخوردار می باشند. باید عنوان کرد نمایندگی رسمی اینتکس برای جلب رضایت مشتریان خود نیز این کالای بادی را همراه با یک چسب تعمیر و 48 ساعت ضمانت تست در اختیار خریداران خود قرار می دهد تا با خیالی آسوده بتوانید از این محصول در تمام محیط های دلخواه و سفرهای خود مورد استفاده قرار دهید. برای خرید این استخر بادی کودک با طرح دزد دریایی میتوانی هم اکنون از طریق سایت و یا فروشگاه اینتکس اقدام به خرید کنید. 

 نوع خانگی , سفری
 طول 190 سانتی متر
 عرض 145 سانتی متر
 ارتفاع 98 سانتی متر
 ظرفیت آب 318 لیتر
 جنس کالا PVC
 پمپ _
 چسب تعمیر دارد
 کد محصول intex 48663

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...