استخر بادی کودک با طرح فیل

bestway 53034

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک با طرح فیل از مهیج ترین و جذاب ترین استخر ها بوده که با توجه به شکل ظاهری که دارد مورد پسند کودکان بسیاری قرار گرفته است . برای خرید این محصول می توانید بهسایت سنتر اینتکس مراجعه نمایید .

استخر بادی کودک با طرح فیل از محصولات به روز و جدید بست وی بوده که مناسب خردسالان می باشد . با توجه به این که این استخر به صورت عروسکی فیل طراحی و تولید شده و رنگ آن ملایم بوده مورد توجه و پسند کودکان قرار گرفته است و با روحیات آن ها سازگاری دارد . از آن جا که این استخر دارای یک آب پاش بوده می تواند از آن در فصل تابستان استفاده کنید و نهایت لذت را ببرید . جنس رویه این محصول از PVC ضخیم و براق بوده که در دماهای مختلف آب و شرایط آب و هوایی از مقاومت بالایی برخور دار است و کف آن ساده و با یک دریچه تخلیه آب طراحی شده که باعث می شود کودک در هنگام بازی و سرگرمی تعادل داشته باشد و خطری آن را تهدید نکند . این استخر بادی دارای وزن و حجم کمی بوده به طوری که خود کودک نیز می تواند به راحتی آن را جا به جا کند و یا در سفر نیز همراه خود داشته باشید . با داشتن جعبه  و چسب تعمیرات  دیگر نیازی نیست نگران  پوسیدگی و آسیب این محصول باشید . این محصول دارای پمپ باد بوده که بتوانید خودتان و بدون هیچ دردسری آن را باد کرده و از آن استفاده کنید.  برای سفارش این محصول کافی است تنها به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه کرده و در حداقل زمان سفارش خود را ثبت کنید .

 نوع خانگی
 طول 167.9 سانتی متر
 عرض 150.9 سانتی متر
 ارتفاع 65 سانتی متر
 ظرفیت آب135 لیتر
جنس رویهPVC براق
جنس کفPVC دولایه بادی
 وزن2 کیلو گرم
 شناسه محصول bestway 53034

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...