استخر بادی کودک با طرح فلامینگو سرسره دار

intex 87432

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک با طرح فلامینگو سرسره دار زیباترین استخر بادی برای کودکان 1 تا 5 سال دارای طول عمر بالا و قابل استفاده در تمامی شرایط آب و هوایی دارای طراحی بدنه فانتزی و کودکانه خریداری با تخفیف عالی از فروشگاه مرکزی محصولات بادی در کشور

استخر بادی کودک با طرح فلامینگو سرسره دار یکی دیگر از بهترین نوع استخر بادی بوده که توسط کمپانی اینتکس طراحی و با قیمت مناسب و کیفیت بسیار زیاد روانه بازار شده است. این محصول منحصر به فرد از ارگونومی ساخت بدنه بیضی شکل برخوردار بوده که دیواره آن از یک لایه تشکیل می شود. رنگ بدنه این استخر بادی صورتی رنگ بوده به همین دلیل در میان دختران محبوبیت بالایی دارد . جنس بدنه استخر بادی را از بهترین نوع پی pvc طراحی و تولید کرده اند تا شما بتوانید از آن در فضای باز نیز استفاده کنید. زیرا این جنس بدنه مقاوم بوده و تحت تاثیر دماهای آب و یا تابش مستقیم نور خورشید قرار نخواهد گرفت. وزن بدنه استخر بادی کم و در کمتر از 6 دقیقه راه اندازی می شود. به همین دلیل می توانید به راحتی در زمان سفر برای تفریح آبی فرزند خود آن را به همراه ببرید. ظاهر این استخر بادی از یک فلامینگوی زیبا طراحی شده که در میان دختران طرفداران بالایی دارد. در بخش ابتدایی این استخر بادی یک سرسره تعبیه شده تا کودک بتواند به راحتی وارد استخر خود شود. این سرسره بادی سرخود به یک تشک بادی بر روی کف استخر منتهی می شود. این تشک بادی مانع از برخورد شدید کودک به کف زمین در زمان بازی خواهد شد. روبروی این سرسره بر روی لبه محصول یک عروسک بادی سرخود مانند طرح فلامینگو داشته که از ظرافت بالایی برخوردار می باشد. برای خرید استخر بادی کودک می توانید به فروشگاه رسمی اینتکس مراجعه نمایید.

نوعخانگی
ظرفیت 450 لیتر
طول 193 سانتی متر
عرض 152 سانتی متر
ارتفاع 71 سانتی متر
جنس رویه PVC طرح چرم
جنس بخش کناری PVC طرح چرم
جنس کف PVC دو لایه
پمپ 
نوع پمپ ----
ساک حمل 
سایر ویژگی هادارای سرسره بادی سرخود
مناسب سنین 1 تا 5 سال
قابل استفاده در فضای باز
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...