استخر بادی کودک با طرح ستاره

intex 56495

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,100,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک با طرح ستاره با قیمتی ارزان و کیفیتی منحصر به فرد برای کودکان و نوجوانان، در تنها نمایندگی فروش محصولات بادی اینتکس، همراه با خرید حضوری و اینترنتی

استخر بادی کودک با طرح ستاره تولید شده در مناسب ترین سایز، نمونه ای از محصولات مقرون به صرفه و مناسب ترین نوع وسیله بادی برای تفریحات آبی و حتی توپی کودکان، جهت استفاده در فضاهای باز و فضاهای بسته تولید شده است. این محصول یکی از جدیدترین طرح های در نظر گرفته شده برای استخر های بادی کودکان بوده که برند اینتکس به تازگی با ساختاری متفاوت و خاص روانه بازار ایران کرده است. طراحی و ارگونومی این استخر بادی به صورت ستاره ای به صورت 4 لایه رنگی و شفاف طراحی گردیده که هر لایه آن دارای رنگ متفاوتی می باشد که این امر سبب ایجاد جلوه ای زیبا در ظاهر محصول شده است. همچنین بخش کف این استخر نیز بسیار ایمن، و به صورت مواج طراحی شده تا کودک در هنگام آب تنی و بازی دچار لیز خوردگی به درون آب نشود. در قسمت زیرین این اسخر نیز یک دریچه مخصوص تخلیه آب تعبیه شده است که باعث تخلیه راحت و سریع تر آب درون استخر می شود. جنس بدنه این استخر بادی کودک نیز از نوع PVC شفاف و ضخیم تهیه شده، که این نوع از جنس در واقع یک ماده پلاستیکی بوده که برخلاف وزن بسیار سبک خود از کیفیت فوق العاده ای نسبت به قیمت خود داشته است. این بدنه به دلیل ضخامت قابل قبولی که دارا می باشد در برابر عواملی مانند دمای آب، رطوبت،  نور و گرمای خورشید از مقاوت بسیار بالایی برخوردار است، علاوه بر این یکی از ویژگی های مثبت این اجناس، می توان به انعطاف بالای آن اشاره کرد که باعث جمع شدن این استخر بزرگ در حجم و اندازه کوچک خواهد شد و همین امر به خریداران این امکان را می دهد تا از این استخر بادی در سفرهای خود، ویلاها و هر مکان مورد نظری قابل حمل باشد. راه اندازی این محصول نیز همانند دیگر استخر های موجود توسط یک پمپ باد مخصوص از طریق محفظه های باد در سریع ترین زمان امکان پذیر خواهد بود. هم اکنون می توانید این استخر بادی کودک را به همراه 48 ساعت مهلت تست از طریق فروشگاه اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه خواهد بود. 

 نوع خانگی و سفری
 قطر  185 سانتی متر
 ارتفاع 53 سانتی متر
 ظرفیت آب 466 لیتر
 وزن کالا 5 کیلو گرم
 جنس بدنه پی وی سی شفاف
 پمپ __
 برچسب تعمیر دارد
 کد محصول intex 56495

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...