استخر بادی کودک با طرح رنگین کمان

intex 1103

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
980,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک با طرح رنگین کمان از سری استخر های مناسب کودکان و خردسالان بوده که در ساخت این محصول از رنگ های شاد و متنوعی استفاده شده تا ظاهری بسیار زیبا به محصول بدهد و به راحتی مورد پسند هر کودک و خردسالی واقع شود .

استخر بادی کودک با طرح رنگین کمان از نمونه استخر های جدید و به روز است که از نظر ارگونومی به شکل ابر بوده که سبب متفاوت بودن آن می باشد . بر روی این استخر بادی یک نوار بزرگ به شکل رنگین کمان نصب شده تا علاوه بر زیبایی که به محصول می بخشد تا حدودی از تابش مستقیم نور خورشید به کودک و محصول جلوگیری کند تا کودک شما بتواند بدون هیچ مشکلی به بازی و تفریح بپردازد . در طراحی این محصول از رنگ های شاد و متنوعی استفاده شده تا با روحیه کودکان سازگاری داشته باشد و درنگاه اول مورد پسند هر کودکی واقع شود . جنس این محصول از pvc بوده که از ضخامت و ماندگاری بالایی برخور دار است و می توانید به راحتی در فضاهای باز و آب و هواهای شرجی نیز از آن استفاده کنید . هم چنین این محصول به دلیل جنسی که دارد در برابر نور خورشید , دما و فشار آب مقاوم بوده و هیچگونه حساسیت پوستی برای کودک ایجاد نمی کند . با توجه به این که این محصول دارای وزن و حجم کمی بوده و مکان زیادی را اشغال نمی کند می تواند همراه ایده آلی در سفر برایتان باشد . در کنار این محصول دفترچه راهنما و جعبه و چسب تعمیرات بوده تا در صورت بروز مشکل یا ایجاد پوسیدگی و پارگی به  دفترچه راهنما مراجعه کرده و در کمترین زمان محصول خود را ترمیم کنید . برای خرید این محصول به سایت سنتر اینتکس مراجعه کرده و به صورت آنلاین و در کمترین زمان ثبت سفارش کنید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند و یا با شماره های درج شده با سایت تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را در امر خرید یک محصول با کیفیت راهنمایی کنند . 

 نوع سفری , خانگی
 طول 160 سانتی متر
 عرض 120 سانتی متر
 ارتفاع 100 سانتی متر
 جنس رویه pvc با طرح رویه چرم
 جنس کف pvc دو لایه
 ظرفیت 125 لیتر
 سایر ویژگی ها وزن بسته بندی 3 کیلو گرم
 قابلیت استفاده در فضای باز
 مناسب سنین زیر شش سال
 شناسه محصولintex 1103

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...