استخر بادی کودک با طرح دیزنی

bestway 91047

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
7%
1,050,000
980,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک با طرح دیزنی با کیفیت وطول عمر بالا، ارزان و مناسب قیمت، مناسب سنین کودک و خردسال، قابل استفاده در منازل، حیاط، ویلا، باغ، تراس و...

استخر بادی کودک با طرح دیزنی یکی از جذاب ترین و محبوب ترین استخر های ساخته شده توسط شرکت بست وی می باشد که با طراحی خاص و دوست داشتنی که دارد توانسته به طرفداران و مشتریان بسیاری را به سوی خود جذب نماید. طراحی و ساخت این استخر بادی به صورت گرد و از ساختاری سه لایه و حلقه ای بهره مند می باشد که بر روی آن ها طرح هایی از پرنس های دیزنی  نظیر : سیندرلا، فروزن، پری دریایی، گیسو کمند و سفید برفی چاپ شده است که به همین منظور این استخر بیشتر مورد استفاده دختران قرار می گیرد. همانطور که ذکر شده است، دیواره های این استخر به صورت لایه ای و مجزا طراحی شده که هر کدام از آن ها به وسیله یک دریچه باد جداگانه، توسط یک پمپ باد دستی راه اندازی می شود اما بخش کف محصول به شکل ساده در نظر گرفته شده که به هیچ عنوان در برابر آسیب های احتمالی دچار پارگی و سوراخ شدگی نخواهد شد. همانطور که می دانید همه افراد در زمان خرید به نکاتی مانند ظاهر و کیفیت کالا توجه بسزایی خواهند داشت، بنابراین جنس بدنه این استخر بادی از دیگر ویژگی های مهم این محصول به شمار می آید که شرکت سازنده بدنه این کالا را از جنس PVC با رویه طرح چرم و براق ساخته است که این نوع اجناس از مقاومت خوبی در برابر دمای مختلف آب و همچنین اشعه و گرمای آفتاب خواهد داشت تا با خیالی آسوده در فضای باز نیز از این استخر بادی استفاده نمایید و لذت یک تفریح و آب تنی فوق العاده را برای کودک خود ه ارمغان آورید. علاوه بر این بدنه این کالا دارای انعطاف و نرمی بالایی بوده تا امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتری را برای شما فراهم می آورد تا حمل و جا به جایی راحتی را داشته باشید. گفتنی است که این نوع جنس در صورت آسیب دیدن و پارگی نیز  قابل ترمیم خواهد بود. هم اکنون برای تهیه این استخر بادی کودک می توانید با مراجعه به سایت اینتکس اقدام سفارش خود را ثبت کنید. 

 نوع تفریحی , خانگی
 قطر 122 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 ظرفیت آب 145 سانتی متر
 جنس بدنه PVC طرح دار
 پمپ باد _
 وزن 1.2 کیلو گرم
 اقلام همراه برچسب تعمیر , ضمانت تست
 کد محصول bestway 91047

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...