استخر بادی کودک با طرح درخت

intex 57408

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
7%
1,800,000
1,680,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک با طرح درخت از سری محصولات پر فروش از نمایندگی بزرگ و نامدار اینتکس، با کیفیت و با دوام، فروش به صورت آنلاین و حضوری

استخر بادی کودک با طرح درخت از دیگر محصولات تفریحی و دوستداشتنی برای سنین کودکان و خردسالان بوده که با بهره گیری از ظاهری فوق العاده زیبا و کیفیتی بی نظیری که از خود به نمایش گذاشته، توانسته در سریع ترین زمان ممکن تبدیل به یک محصول پر فروش در فروشگاه اینتکس بدست آورد. در همین راستا در رابطه با شکل ظاهری این استخر بادی کودک باید عنوان کرد که شرکت بزرگ اینتکس با استفاده از بهترین متد روز این استخر بادی را متناسب با علایق و سلایق کودکانه تولید کرده تا شادی بخش روحیه کودکان و خردسالان در هنگام بازی و آب تنی باشد. این محصول بادی همانطور که در عنوان آن نیز ذکر شده به صورت گرد و با شکل و ظاهر یک درخت طراحی شده که تنه درخت به عنوان ستون و برگ های آن به عنوان یک سایبان عمل خواهد کرد تا کودک در هنگام استفاده از اشعه مضر نور خورشید در امان بماند تا دچار آسیب های پوستی نشود. همچنین در مرکز استخر نیز یک پایه بادی قرار گرفته تا کودک در هنگام بازی وسیله و یا نوشیدنی خود را بر روی آن قرار دهد. لازم به ذکر است در کنار این محصول بادی چند عروسک بادی کوچک مانند: کفشدوزک و پروانه با رنگ های مختلف و دوستداشتنی قرار دارد تا کودک از آن ها نیز بهره ببرد. دیگر خصوصیات مهم این استخر پس از ظاهر آن، مرتبط به جنس بدنه این کالا تعلق می گیرد که شرکت سازنده برای دوام و طول عمر استخر، تمامی بخش های آن را از نوع PVC تولید کرده است که این نوع از جنس به دلیل ضخامه بالا به راحتی دچار آسیب نخواهد شد و شما می توانید با آسودگی خاطر تمام در تمام محیط های باز و سرپوشده استفاده کنید. همر اکنون در صورت تمایل به خرید این استخر بادی ، می توانید آن را با ویژگی های منحصر به فرد، راه اندازی آسان، برچسب تعمیر و 48 ساعت ضمانت تست از فروشگاه محصولات بادی اینتکس خریداری نمایید.

 نوع خانگی , سفری
 قطر 155 سانتی متر
 ارتفاع 112 سانتی متر
 ظرفیت آب 150 لیتر
 جنس بدنه PVC رنگی و طرح دار
 جنس کف  PVC ضخیم و دو لایه
 پمپ باد  _
 وزن  2.8 کیلو گرم
 برچسب تعمیر دارد
 کد کالا intex 57408

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...