استخر بادی کودک با طرح خرس

intex 80121

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
750,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک با طرح خرس از محصولات به روز و جدید بوده که دارای طراحی سه لایه است و نمایندگی سنتر اینتکس این محصول را با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت به هم وطنان عزیر ارائه می کند .

استخر بادی کودک با طرح خرس یک محصول زیبا با ماندگاری بالا بوده که مناسب  برای کودکان زیر شش سال می باشد . این استخر بادی دارای طراحی سه لایه PVC ضخیم بوده که هرکدام به صورت مجزا راه اندازی می شود . همچنین این محصول دارای پمپ باد می باشد تا بتوانید به راحتی و در کمترین زمان آن را راه اندازی کنید . از مزایای این محصول کف باد شو آن بوده که سبب راحتی و آرامش کودک شما در حین بازی می شود . وزن و حجم کم این محصول سبب شده تا شما بتوانید به راحتی آن را حمل کنید و در سفر نیز همراه خود ببرید همچنین زمانی که این محصول عاری از باد است به دلیل حجم کمی که دارد فضای زیادی را اشغال نمی کند . این استخر بادی دارای جعبه و چسب تعمیرات بوده تا در صورت بروز مشکل و برخورد محصول با اجسام تیز و برنده به راحتی و بدون اتلاف وقت محصول را رفوع کنید . شما به همراه این محصول یک ساک  جهت حمل و نقل آسان نیز دریافت خواهید کرد. مقاومت و ضخامت این محصول سبب شده تا در هر آب و هوا و شرایط جوی دوام بیاورد و دچار آسیب و پوسیدگی نشود . برای خرید این محصول با کیفیت به سایت سنتر اینتکس مراجعه کرده و در کمترین زمان و به صورت آنلاین ثبت سفارش کنید و منتظر تماس همکاران ما باشید و یا با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید و محصول را در حداقل زمان درب منزل و یا  به صورت حضوری تحویل بگیرید .

 نوع خانگی , سفری
 ظرفیت 25 لیتر
 قطر 61 سانتی متر
 ارتفاع 22 سانتی متر
 وزن 800 گرم
 جنس رویه PVC با رویه چرم
 جنس کف PVC دولایه بادی
  سایر ویژگی ها ساختار سه طبقه ای
قابلیت استفاده به عنوان استخر توپ
مناسب سنین زیر سه سال
 اقلام همراه برچسب تعمیرات
 دفتر چه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...