استخر بادی کودک با طرح جزیره

Bestway 53069

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4%
2,150,000
2,080,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک با طرح جزیره مناسب برای کودکان سنین 2 تا 6 سال با قیمتی مناسب و خصوصیات فوق العاده برای بازی و تفریحات آبی در تابستان طراحی و تولید شده است.

استخر بادی کودک با طرح جزیره یکی از بهترین و خاص ترین مدل های تفریحات آبی در فروشگاه اینتکس می باشد که توسط شرکت بست وی برای تفریحات آبی کودکان با طراحی مناسب و کودک پسند عرضه به بازار جهانی ایران شده است. این محصول بادی کودک علاوه بر دارا بودن بسیاری از مزیت ها، از ابعاد و ارتفاع قابل قبولی متناسب با استانداردهای جهانی جهت ایمنی کودکان تولید شده است و به همین دلیل می توانید با خیالی آسوده در خانه و یا حتی مسافرت های خود از این استخر بادی بهره گیرید. از مهم ترین نکات مهم در رابطه با این محصول می توان به نوع طراحی منحصر به فرد آن اشاره نمود که همانند دیگر محصولات بست وی، توانسته محصولی متفاوت و خاص با طرح و اشکال بادی، محیطی شاد و جذاب را برای کودکان ایجاد کند. این استخر بادی همانطور که از نامش مشخص است دارای طرحی شبیه به جزیره را داراست که در گوشه ای از آن یک آتشفشان و یک سرسره بادی مجزا طراحی شده تا بواسطه این اقلام محیطی شاد و مهیج برای کودک تداعی نماید. از سوی دیگر در کناره های این استخر دو درخت بادی نیز تعبیه شده است که با متصل کردن یک شلنگ آب می توانید آب را به هوا و داخل استخر فوران کنید تا در هنگام استفاده در فصل تابستان، خنکی را برای کودکتان به ارمغان آورید. همچنین جنس استفاده شده در این استخر یکی از مهم ترین دلایل فروش بالای آن به شمار می رود، رویه این محصول نیز مانند خیلی از استخر های بادی دیگر از PVC مقاوم تشکیل شده است که شرکت بست وی برای بخش های کناری و کف این محصول نیز از همان جنس اما به صورت چند لایه در نظر گرفته شده است که علاوه بر داشتن مقاومت بالا، ایمنی کودک را نیز تضمین خواهد کرد. همچنین راه اندازی محصول نیز در مدت زمان کوتاهی توسط چندین محفظه باد، به سادگی و با استفاده از یک پمپ باد مخصوص امکان پذیر خواهد بود. هم اکنون اگر به دنبال فوق العاده و مهیج هستید می توانید این محصول را از سایت نمایندگی اینتکس با قیمت فوق العاده تهیه و خریداری نمایید.

 نوع تفریحی
 طول 265 سانتی متر
 عرض 265 سانتی متر
 ارتفاع 104 سانتی متر
 ظرفیت آب 208 لیتر
 جنس بدنه PVC طرح دار
 پمپ باد _
 ویژگی ها دارای وسیله های بازی مجزا و سرخود
 دارای فواره طرح درخت
 دارای حلقه پلاستیکی
 دارای چسب تعمیر
 مناسب سنین 2 تا 6 سال
 کد محصول  Bestway 53069

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...