استخر بادی کودک با طرح بن تن

bestway 94585

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
12%
850,000
750,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک با طرح بن تن نمونه ای از استخر های پر فروش از نمایندگی اینتکس، با کمترین هزینه و مرغوب ترین کیفیت همراه با ارسال رایگان

استخر بادی کودک با طرح بن تن از سری استخر های مخصوص کودکان می باشد که با توجه به شکل ظاهری و طرح بدنه خود یک از زیبا ترین محصول های بازی و سرگرم کننده به شمار می رود که توانسته در بین کودکان به ویژه پسران محبوبیت بالایی به دست آورد. در پروسه تولید و شکل ظاهری این استخر بادی باید عنوان کرد این محصول ساختاری گرد را دارا می باشد تا کودک برای استفاده از آن محدودیت خاصی نداشته باشد، چرا که این نوع ساختار به دلیل ابعاد و حجم کوچکی که دارد قابل استفاده در تمام محیط های دلخواه می باشد. ساختار ظاهری محصول نیز متناسب علایق و روحیه آن ها طراحی شده تا تاثیر مثبتی بر روحیات فرزند شما داشته باشد، از این رو شرکت اینتکس برای جلب کودک طراحی بدنه این استخر را برگرفته از انیمیشن معروف و پر طرفدار بن تن طراحی کرده است که بسیار محبوب و دوستداشتنی در نزد پسران می باشد. در تکمیل این مسئله لازم به ذکر است این محصول دارای ساختاری 3 لایه و طبقه ای تهیه شده که هر لایه از آن به صورت مجزا و جدا گانه توسط یک پمپ باد دستی و متناسب با مخازن راه اندازی خواهد شد. جنس بدنه این استخر بادی کودک از نوع پلاستیک PVC با رویه طرح چرم بوده که از ضخامت قابل قبولی برخوردار می باشد، زیرا این بدنه دارای مقاومت خوبی در برابر دمای مختلف آب بوده و در صورت استفاده در برابر نور و گرمای آفتاب آسیبی به آن وارد نخواهد شد و به همین دلیل با خیالی آسوده می توان در فضای باز از آن استفاده نمود. همچنین از دیگر ویژگی های این نوع جنس بدنه در انعطاف و نرمی بالای آنها می باشد که این عامل موجب می شود تا به راحتی این محصول را در حجم و اندازه های کوچکتری جمع کنید تا بتوانید در سفرهایتان نیز آن را همراه خود داشته باشید. لازم به ذکر است این بدنه قابلیت تعمیر توسط بسته مخصوص تعمیرات محصولات بادی را نیز خواهد داشت تا توسط آن در مواقع ضروری اقدام به تعمیر و ترمیم کالا بپردازید. هم اکنون می توانید این استخر بادی را با داشتن 48 ساعت گارانتی تست از فروشگاه اینترنتی اینتکس تهیه و خریداری نمایید. 

 نوع خانگی و تفریحی
 قطر 108 سانتی متر
 ارتفاع  21 سانتی متر
 ظرفیت آب  90 لیتر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپ باد  _
 اقلام همراه برچسب تعمیر, گارانتی تست
 کد محصول  bestway 94585

استخر بادی کودک با طرح بن تن در طرح ها و مدل ههای زیبا و سایز های مختلفی وجود دارد که هر کدام از این طرح ها و سایز ها طرفداران خاص خود را دارد . این محصول توسط کمپانی اینتکس و با کیفیت بالا تولید شده است که در سال جاری روانه ی بازارهای جهانی شده است و جای خود را به خوبی در میان هواداران استخر های بادی کودک باز کرده است . جنس این محصول وینیل می باشد که کیفیت و مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه از خود نشان می دهد و به خوبی می تواند وزن دو یا چند کودک را تجمل کند و به طور همزمان مورد استفاده ی دو یا چند کودک قرار بگیرد که یکی از خصوصیت های بارز این محصول به شمار می آید.

طراحی سه لایه 

طراحی این محصول بنا به نیاز های کودکانه ساخته شده است و اندازه ی آن مناسب برای رده های سنی کودک می باش . دیواره های موجود در استخر بادی کودک از ارتفاع قابل قبولی برخوردار است که کودک را در هنگام بازی در برابر خطراتی همچون بیرون افتادن از استخر به خوبی محافظت و جلوگیری می کند. در این استخر بادی از اختار سه لایه استفاده شده است که بر کیفیت های این محصول زیبا افزوده است.

نحوه راه اندازی 

راه اندازی این محصول توسط ابتدایی ترین پمپ های دستی نیز امکان پذیر می باشد و به راحتی می توانید حتی توسط پمپ ای اتوماتیک نیز آن را باد کنید . فقط کافیست آن را بر روی سطحی صاف و بدون هرگونه اجسام تیز قرار داده و باد را درون آن بدمید تا شکل کلی محصول را به خود بگیرد و فقط توجه داشته باشید که از برخورد هرگونه اجسام تیز و برنده به این محصول خودداری نمایید زیرا محصولات بادی در برابر این اجسام کاملا آسیب پذیر می باشند.

طریقه سفارش 

شما عزیزان می توانید محصول مورد نظر را در فروشگاه اینترنتی اینتکس که نمایندگی برند های مطرح محصولات بادی در ایران می باشد انتخاب کرده و محصول را در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری دریافت کنید. جنس این محصول از وینیل درجه یک و عالی می باشد که دارای ضخامت بالا و همچنین مقاومت بالا در برابر فشار و ضربه می باشد و خیال شما را از هر جهت در این محصول راحت می کند.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...