استخر بادی کودک با طرح انگری برد

bestway 96109B

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6%
1,580,000
1,500,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک با طرح انگری برد در نمایندگی فروش محصولات بادی و تفریحی کودکان و بزرگسال، با ارسال سریع و ضمانت تست کالا در 48 ساعت

استخر بادی کودک با طرح انگری برد یک پیشنهاد عالی و بی نظیر برای کودکان 2 تا 3 سال تا برای سرگرمی های روزمره، تفریح و شنا کردن مشغول باشند. این محصول یکی از زیباترین طراحی های موجود در فروشگاه اینتکس می باشد که شکل ظاهری آن برگرفته از شخصیت کارتونی انگری برد یا پرندگان خشمگین می باشد که بسیار محبوب و پر طرفدار در بین کودکان بوده است. این استخر با ارگونومی مستطیلی و نسبتا بزرگی که دارد یک گزینه عالی برای استفاده آن به عنوان استخر توپ نیز می باشد تا تفریح فرزندانتان در فصول سرد نیز فراهم باشد. ساختار اصلی این استخر نیز به صورت دو لایه  با لایه های نسبتا پهن با ارتفاع بالا و پرس شده بر روی هم قرار گرفته اند که در همین خصوص لازم به ذکر است هر یک از این طبقات توسط یک مخرن باد مجزا از طریق یک پمپ باد دستی و مخصوص محصولات بادی راه اندازی خواهد شد. جنس بدنه این استخر بادی کودک از پی وی سی طرح دار و مات ساخته شده که این نوع از اجناس از رایج ترین جنس های موجود در تولید محصولات بادی، به دلیل کیفیت و مقاومت بالا در کنار نرمی و انعطاف پذیری ایده آل می باشد. لازم به ذکر است اگر قصد خرید این کالا را دارید می توانید آن را به همراه خدمات پس از فروش، 48 ساعت گارانتی برای تست سلامت کالا، برچسب تعمیر برای ترمیم آسیب دیدگی های سطحی و دیگر اقلام با صرف کمترین هزینه از فروشگاه سنتر اینتکس خریداری کنید.

نوعخانگی
طول200 سانتی متر
عرض150 سانتی متر
ارتفاع51 سانتی متر
ظرفیت آب890 لیتر
جنس بدنهPVC
پمپ باد__
گارانتی48 ساعت
کد محصولbestway 96109B

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...