استخر بادی کودک با طرح اتوبوس

bestway 93506np

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6%
1,750,000
1,650,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک با طرح اتوبوس در نمایندگی فروش محصولات بادی و استخرهای بادی برای سنین کودک و بزرگسال، ارزان قیمت و مقرون به صرفه، دارای گارانتی تست و ارسال رایگان به سراسر کشور

استخر بادی کودک با طرح اتوبوس نمونه ایی از شیک ترین و بروز ترین استخر های بادی مخصوص سنین کودکان و حتی خردسالان بوده که از طراحی و رنگبندی های بسیار شاد و کودک پسندانه ای بهره می برد. کاربرد اصلی این کالا برای تفریحات آبی و توپی کودکان می باشد که می تواند بهترین انتخاب برای آب تنی و بازی های آن ها در فصول گرم و سرد سال در فضاهای باز و بسته باشد. طراحی و آرگونومی ساخت این استخر یکی از مهم ترین بخش های این محصول به شمار می رود، چرا که می تواند بیانگر استحکام، زیبایی، امنیت و راحتی کودک در هنگام مصرف باشد. همانطور که ملاحضه می کنید نوع ساخت این محصول به صورت اتوبوس طراحی شده است که شامل بخش هایی همانند یک اتوبوس، مانند شیشه جلو و فرمان ماشین شکل گرفته است. در قسمت بیرونی این کالا نیز اشکالی عروسکی همچون چشم، بینی و دهان برای ایجاد حس خوب کودک بر روی این اتوبوس چاپ شده است. همچنین ساختار اصلی بدنه این استخر بادی به صورت 3 لایه شکل گرفته است و همین موضوع نیز باعث شده است تا مقاومت بدنه در برابر فشار آب بسیار بالا برود. جنس بدنه استخر بادی طرح اتوبوس از نوع پلاستیک PVC با روکش تمام طرح چرم ساخته شده است که با داشتن بدنه ای ضخیم باعث مقاومت بالای آن در برابر دمای و فشار آب و همچنین مقاومت در برابر شرایط جوی مختلف خواهد شده است. همچنین شرکت سازنده برای ایجاد دوام و مقاومت بالا سایر قسمت های بدنه آن را نیز مانند به صورت چند لایه تهیه کرده تا در هنگام استفاده در سطح های سفت و سخت دچار آسیب دیدگی و سایش نشود تا با یتوانید با خیالی آسوده در تمام مکان های مسافرتی خود نیز از آن بهره ببرید. راه اندازی محصول نیز به سادگی توسط یک پمپ مخصوص و ارزان قیمت امکان پذیر می باشد. هم اکنون برای خرید و ثبت سفارش خود می توانید با مراجعه به نمایندگی محصولات بادی اینتکس این محصول بادی کودک را با کمترین قیمت و 48 ساعت ضمانت تست تهیه و خریداری نمایید. 

 نوع تفریحی, خانگی
 طول 137 سانتی متر
 عرض 96 سانتی متر
 ارتفاع 96 سانتی متر
 ظرفیت آب 90 لیتر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 پمپ باد _
 ویژگی ها وزن کالا 3.8 کیلوگرم
 داراي 20 توپ رنگی
 دارای کف بادی و نرم
رده سنی :2 تا 6 سال
 کد محصول  bestway 93506np

استخر بادی کودک با طرح اتوبوس یکی از بهترین وسایل بازی برای استفاده کودکان خواهد بود که با توجه به ساختار فوق العاده خوبی که دارد می توان به چند صورت از آن استفاده کرد . این محصول می تواند وسایلی بسیار دوست داشتنی برای بازی ها و تفریحات کودکان در منزل باشند که به واسطه طراحی بادی که این محصولات دارند ، ایمنی آن ها سیار بالا بوده و والدین می توانند حتی کودکان را برای بازی با قلعه بادی کودک طرح اتوبوس تنها بگذارند و به کار خود در منزل برسند . با توجه به عدم آشنایی برخی از مشتریان نسبت به ویژگی های استخر بادی کودک طرح اتوبوس در ادامه به صورت کامل به بررسی این محصول پر فروش خواهیم پرداخت .

رنگ بندی و جنس بدنه

طراحی این محصول به صورتی مستطیلی شکل است و به همین سبب بسیار محصول راحت و آسایش بخشی می باشد. لازم به ذکر است رنگ هایی که در این محصول به کار رفته است زرد و قرمز می باشد و به همین منظور جذابیت این محصول را دو چندان کرده است. در این محصول چند محفظه نیز برای راه اندازی آسان آن تعبیه و طراحی شده است. جنس بدنه این محصول از پی وی سی با رویه چرم بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر آسیب و یا صدمات احتمالی می باشد و همچنین متخصصان به جنس این محصول نمره بسیار بالایی را داده اند.

طراحی کودک پسندانه

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید این استخر بادی کودک ، دارای طراحی شبیه به اتوبوس است که طراحی پنجره ها و در کناره ها و البته طراحی چاپی محصول و البته داشتن فرمان در بخش جلویی قلعه بادی کودک، جلوه یک اتوبوس را به آن بخشیده است تا کودکان علاقه بسیار زیادی به استفاده از استخر بادی کودک طرح اتوبوس داشته باشند.

نحوه راه اندازی و سفارش کالا

برای راه اندازی استخر بادی طرح اتوبوس جدید و جذاب بهتر است میزان باد آن را کنترل کنید ، باد زیاد برای محصول مناسب نبوده و باد کم نیز تعادل خوبی را به محصول نمی بخشد . پس از راه اندازی حتما دریچه را ببندید تا باد تخلیه نشود ، این محصولات پس از مدتی باد بودن ممکن است کمی بادش خالی شوند که کاملا طبیعی بوده و نیاز است تا آن را دوباره باد کنید . البته کم باشد شدن محصول بسته به مدت زمان بازی کودکان بوده و تا چند روز نیز نیازی به باد زدن نخواهد داشت . شما می توانید این محصول را با قیمت ارزان از نمایندگی اینتکس خریداری کنید 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...