استخر بادی کودک با طرح آناناس

intex 58414

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
9%
1,390,000
1,270,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک با طرح آناناس با مقاومت بالا و وزن کم، همراه با کیفیتی بی نظیر و مقرون به صرفه، دارای ضمانت تست و ارسال رایگان

استخر بادی کودک با طرح آناناس یک محصول فوق العاده مناسب برای استفاده در تمام محیط های خانگی، ویلا، باغ، تراس و... می باشد که با استفاده از آن بتوانید یک تفریح آبی فوق العاده را برای کودکان خود به ارمغان آورید. بحث ظاهر و نوع طراحی استخر های بادی کودکان یکی از مواردی می باشد که بسیار اثرگذار در خرید مشتریان می باشد، در همین راستا نیز شرکت اینتکس سعی کرده تا با یک طراحی فوق العاده و دیدنی این استخر را به بازار ارائه کند که همین امر نیز نقش بسیاری در فروش این محصول داشته است. همچنان با نگاهی کلی به این استخر بادی متوجه خواهید شد که ظاهر این کالا کاملا شبیه به یک آناناس به شکل فانتزی و گرافیکی طراحی شده است که سبب شده کودک شما در هنگام استفاده احساس هیجان و خوشایندی را تجربه نماید. از سوی دیگر بخش مهم این استخر یعنی نشیمنگاه آن به صورتی بادی و مشبک تولید شده است تا نرمی و راحتی را به مصرف کنندگان خود ارائه دهد. همچنین بخش بالای این استخر نیز یک سایبان بادی سرخود و متصل به بدنه نصب شده است تا بدون نگرانی کودک خود را در برابر آفتاب سوختگی و گرما زدگی در مواقع استفاده در محیط های باز محافظت کنید. در ارتباط با راه اندازی بخش های مختلف این استخر، تنها کافیست بواسطه یک پمپ باد دستی و ارزان قیمت آن را در سریع ترین زمان ممکن نصب و راه اندازی کنید. دیگر خصوصیات مهم این استخر که در کنار ظاهر این کالا و همچنین مقاومت و استحکام آن تاثیر زیادی دارد، بحث جنس بدنه این استخر بادی می باشد که در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که تمامی قسمت های بدنه آن از نوع پی وی سی طرح چرم طراحی و تولید شده است که به دلیل داشتن  ضخامت بالا باعث شده با خیالی آسوده آن را خریداری کرده و مورد استفاده کودک خود قرار دهید. البته در کنار این محصول یک عدد برچسب تعمیرات نیز قرار داده شده است تا در صورت آسیب و صدمه، بتوانید به سادگی اقدام به تعمیر و ترمیم کالا بپردازید. هم اکنون می توانید این محصول بادی و تفریحی را از طریق نمایندگی محصولات بادی اینتکس خریداری کنید. 

 نوع تفریحی
 طول 102 سانتی متر
 عرض 94 سانتی متر
 ارتفاع 48 سانتی متر
 ظرفیت آب 45 لیتر 
 جنس بدنه PVC صرح دار
 پمپ باد _
 اقلام همراه برچسب تعمیر, دفترچه راهنما
 کد محصول  intex 58414

استخر بادی کودک با طرح آناناس یکی از جذاب ترین و جالب ترین استخر های بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس می باشد که برای تفریحات آبی و سرگرمی کودکان توسط این شرکت تولید شده است. این استخر بادی دارای طراحی به شکل آناناس داشته که توانسته کودکان را به خود جلب نماید و استخری هیجان انگیز برای آن ها محسوب شود. ارتفاع این کالا برای بازی و تفریح کودکان بسیار مناسب بوده است و در صورت لزوم می توان ارتفاع آب درون استخر را تنظیم نمود. این استخر بادی کودک دارای رنگ بدنه نارنجی شاد و رنگ داخلی زرد جذاب می باشد .

طول عمر بالای کالا

این استخر بادی قابل استفاده کودکان بالای 2 سال بوده است که از کف نرم و راحت بهره می برد. این استخر بادی دارای جنس بدنه پی وی سی دو لایه با کیفیت و مقاومت مناسب بوده که در صورت استفاده صحیح طول عمر بالایی برای کودکان شما نیز دارد.این استخر بادی بر روی خود یک سایبان دارد که برای بازی کودکان طراحی و قرار داده شده است که از ویژگی های دیگر این استخر بادی محسوب می گردد.

طراحی و جنس بدنه

این استخر بادی کودک از نوع پلاستیک پی وی سی می باشد . این بدنه رویه طراحی شده از اشکال کارتونی و متناسب برای کودکان داشته و به دلیل استفاده از رنگ های شاد در آن، تاثیر مستقیمی بر روحیه مصرف کنندگان کوچک خواهد گذاشت. جنس قسمت کف استخر نیز از نوع پی وی سی دولایه می باشد تا ضخامت بیشتری داشته و در برابر ساییدگی ها مقاوم تر باشد.

نحوه مراقبت و سفارش کالا

بهترین راه های مراقبت از این استخر بادی ، عدم برخورد اجسام تیز و برنده با بدنه استخر اشاره کرد که عمده آسیب های موجود نیز سوراخ شدگی ها در بدنه بر اثر اجسام و اشیاء نوک تیز می باشد . همچنین انجام ندادن هر گونه عمل پرش و جامپینگ و محل راه اندازی مناسب این استخر می تواند در حفاظت و مراقبت آن موثر باشد . البته این موارد به این دلیل نیست که در فضای باز قابل استفاده نباشد زیرا که کاربری اصلی این استخر بادی کودک در فضای باز می باشد و عوامل محیطی آسیبی به استخر وارد نمی کنند ، اما توصیه ما به شما این است که از عوامل خارجی که سبب آسیب دیدن استخر می باشد جلوگیری کنید. جهت خرید این کالا می توانید به سایت اینتکس مراجعه کنید.


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...