استخر بادی کودک با طراحی فلامینگو

B01MY06AKB

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
13%
1,180,000
1,030,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک با طراحی فلامینگو دارای طراحی بچگانه و دوست داشتنی، نمونه ای از پرطرفدار ترین محصولات با قیمت عالی، دارای ضمانت دو ساله و گارانتی تعمیر

استخر بادی کودک با طراحی فلامینگو با طراحی جذابی که داشته توانسته در بازار توجه بسیاری از خریداران را به خود جلب کرده و مورد رضایت آنها واقع شود. مهمترین ویژگی ای که این محصول دارد ظاهر آن می باشد که به شکل کارتونی و جالب با شکل یک فلامینگو طراحی شده و با رنگ صورتی تزیین شده و بی شک میتواند کودکان را تا ساعت ها سرگرم کند. این محصول مقاومت مناسبی برابر ضربه و فشار داشته و به سادگی دچار مشکل نمی شود. همانطور که گفته شد این استخر بادی که برای کودکان طراحی و تولید شده و به شکل محبوب ترین وسیله در نظر کودکان در آمده و با داشتن رنگبندی شاد و جذاب توانسته در مدت کوتاه در دل تمامی کودکان جای بگیرد. این استخر بادی می تواند وسیله ای برای هدیه دادن باشد و با داشتن کاربرد های متعدد بتواند آن ها را خوشحال کند. این محصول به دلیل داشتن ابعاد کوچک می تواند مهمان مسافرت های شما نیز باشد و با داشتن وزن ناچیزی که داشته به راحتی قابل جابه جایی است و در هر محل مورد استفاده قرار میگیرد. این کالا را می توان برای کودکان یک تا سه سال استفاده کرد و با خیال راحت از نظر ایمنی و کیفیت فرزند خود را در آن آب تنی داد. استخر فوق دارای بدنه ای مقاوم در برابر اشیاء مختلف بوده بنابراین می توان این استخر بادی را در فضاهای مختلف مانند ساحل و یا حاشیه رودخانه ها قرار داد و با اطمینان از دوام آن ساعت ها کودکان را با آن مشغول کرد. لازم به ذکر است در هنگام خرید این محصول دفترچه راهنما و برچسب تعمیرات به صورت رایگان به شما تعلق می گیرد که به منظور محافظت و نگهداری از استخر بادی بوده و با توجه به این نکات و با داشتن برچسب تعمیرات می توان استخر بادی با طول عمر بالا داشت و در مدت زمان زیادی از آن بهره مند شد. خرید این استخر بادی از طریق سایت معتبر اینتکس در دسترس می باشد.

 نوع  خانگی
 ظرفیت اب 101 لیتر
 قطر  120 سانتی متر
 ارتفاع  35 سانتی متر
 وزن محصول  1.8 کیلوگرم
 جنس بدنه  PVC طرح چرم
 پمپ -
 اقلام همراه دفترچه راهنما، برچسب تعمیرات 
 کد محصول B01MY06AKB

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...