استخر بادی کودک با طراحی سه لایه

jilong 30007

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک با طراحی سه لایه یکی از استخر های جدید، سه لایه و مقاوم، بسیار پر فروش و ارزان قیمت، دارای ضمانت نامه و مهلت تست محصول، با ارسال سریع و رایگان به تمام نقاط کشور

استخر بادی کودک با طراحی سه لایه یکی از ارزان ترین و برترین استخر های بادی تولید شده برای استفاده سنین کودکان بین 1 تا 4 سال بوده است که برای تفریحات آبی و همچنین توپی به راحتی مورد استفاده قرار می گیرد. این استخر بادی به دلیل داشتن حجم و وزن کم به راحتی در هر مکان و جایگاهی قابل حمل بوده و حتی می توان از آن برای مسافرت ها نیز استفاده کرد. طراحی و ساختار بدنه اصلی این کالا به صورت سه لایه بوده که هر لایه باد شو توسط دریچه باد مجزا راه اندازی می شود. یکی از ویژگی های عالی این استخر بادی داشتن جنس بدنه اصلی از PVC وینیل بوده که دارای انعطاف و راحتی بالایی برای جمع شدن در اندازه های کوچک تر می باشد به همین دلیل جابجایی آن، برای شما بسیار راحت تر خواهد شد. این نوع جنس بدنه در برابر دمای متفاوت آب و همچنین نور آفتاب نیز بسیار مقاوم بوده و تا امکان استفاده در فضای باز را دارا می باشد. لازم به ذکر است که برای راه اندازی این محصول استفاده از کوچکترین پمپ های باد محصولات بادی می تواند برای آن پاسخگو باشد. برای باد زدن کافی است تا با توجه به اندازه دریچه های تعبیه شده روی بدنه اصلی محصول، پمپ باد را به آنها وصل کرده و در انتها اقدام به باد زدن آن نمایید. شما عزیزان این پمپ های باد را می توانید از فروشگاه اینتکس با مشاوره گرفتن از همکاران ما به همراه استخر مورد نظر خود تهیه کنید. برای خرید این استخر بادی نیز فقط کافیست تا به دو روش اینترنتی و یا تلفنی محصول مورد نظرتان را در نمایندگی اینتکس ثبت کرده تا در بازه زمانی بسیار کوتاهی برای شما ارسال شود.

 نوع خانگی، سفری 
 ظرفیت آب  215 لیتر
 قطر  183 سانتی متر
 ارتفاع  33 سانتی متر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 پمپ _
 اقلام همراه دفترچه راهنما، برچسب تعمیرات 
 وزن 1 کیلوگرم
 کد محصول jilong 30007

استخر بادی کودک با طراحی سه لایه استخری زیبا با طراحی گرد و دوست داشتنی می باشد که برای استفاده کودکان طراحی شده است و برند تولید کننده آن نیز جیلانگ می باشد که یک شرکت پر طرفدار و محبوب چینی در صنعت استخر بادی بوده و استخر هایی با کیفیت بالا و با ظاهری جذاب را برای کودکان تولید می کند . با توجه به این موارد فروشگاه سنتر اینتکس استخر بادی کودک با طراحی سه لایه جیلانگ را موجود کرده است تا کودکان از این استخر های با کیفیت و بسیار زیبا برای آب بازی و آب تنی استفاده کنند . از ویژگی های بسیار خوب این استخر بادی می توان به کاربرد آن در استفاده به عنوان استخر توپ اشاره کرد . 

استخر بادی کودک با طراحی سه لایه دارای بدنه ای شفاف و زیباست که رنگ آبی دارد . شفافیت بدنه و رنگ آبی آن می تواند استخر را زمانی که با آب پر است ، بسیار زیبا و دوست داشتنی کند . اگر به تصویر توجه کنید ، خواهید دید که بدنه استخر بادی به صورت سه لایه بوده و حلقه های آن بر روی هم قرار گرفته است و برای همین موضوع این استخر با نام استخر بادی کودک با طراحی سه لایه شناخته می شود . یکی از دلایلی که برای ساخت استخر بادی از این شیوه استفاده می شود ، افزایش کیفیت استخر بادی در برابر وزن آب است . پس بهتر است شما هم در خرید های خود به این موضوع توجه داشته باشید .

قطر این استخر بادی کودک برابر با 183 سانتی متر است و می توان گفت که ابعاد نسبتا بزرگی بوده و می تواند اجازه دهد تا چند کودک بتوانند در کنار هم در استخر بازی و تفریح کنند . با توجه به ارتفاع 33 سانتی متری استخر بادی کودک با طراحی سه لایه نیز بهتر است که کودکان بالای 2 سال از آن استفاده کنند . ارتفاع استخر بادی در واقع عمق آن نبوده و شما می توانید حدود عمق استخر را با میزان آبی که به درون استخر می ریزید ، مشخص کنید . برای استفاده از استخر لازم است که فضایی 2 متری را در نظر داشته باشید . 

استخر بادی کودک با طراحی سه لایه از جنس pvc ساخته شده است و خاصیت شفاف آن زیبایی استخر را دوچندان نموده و البته ضخیم بودن بدنه کیفیت استخر را نیز افزایش داده است . بدنه یک استخر بادی باید ضد آب باشد و به همین منظور شرکت جیلانگ از پی وی سی استفاده کرده است . برای اینکه استخر بادی سریع تر راه اندازی شود شما می توانید پمپ بادی را نیز از فروشگاه سنتر اینتکس برای استخر تهیه کنید تا با استفاده از آن به راحتی و در زمان کمتری استخر را باد کنید . 

همانطور که اشاره شد استخر بادی کودک با طراحی سه لایه ، دارای سه لایه بوده و هر یک از لایه ها دارای دریچه بادی جداگانه است و شما باید هر سه لایه را باد کنید . برای اینکه استخر بادی در هنگام استفاده آسیبی را نبیند ، می توانید زیراندازی پارچه ای استفاده کرده و استخر را بر روی آن قرار دهید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...